خبرهای داغ:
هفته دهم لیگ برتر هندبال بانوان کشور در حالی پیگیری می‌شود که تیم صدرنشین شهید چمران لارستان استراحت دارد.
کد خبر: ۸۹۷۴۱۳۷
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹

هفته دهم لیگ برتر هندبال بانوان کشور فردا جمعه با 3 دیدار مهم در شهرهای اصفهان، کردستان و بهبهان برگزار می‌شود.

در نخستین بازی این هفته به ترتیب تیم‌های پنجم و سوم جدول رده‌بندی یعنی هیأت هندبال اصفهان و نفت و گاز گچساران در مقابل هم قرار خواهند گرفت.

در دیگر بازی هفته دهم، تیم‌های هیأت هندبال کردستان و شهرداری شاهین‌شهر در سنندج به مصاف هم خواهند رفت. تیم کردستانی تا پایان هفته نهم با 4 امتیاز در جایگاه ششم و شهرداری شاهین‌شهر با 6 امتیاز چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد.

بازی پایانی این هفته بین تیم‌های بهمن بهبهان و تأسیسات دریایی تهران برگزار خواهد شد. تیم بهبهان با گذشت 9 هفته از مسابقات، تاکنون موفق به کسب پیروزی نشده و بدون امتیاز در رده آخر جدول قرار دارد و این تیم می‌تواند با کسب پیروزی در این بازی و همچنین هفته‌های پایانی از خطر سقوط فرار کند. تیم پایتخت‌نشین تأسیسات دریایی نیز در تلاش با کسب پیروزی در این مسابقه موقتاً خود را به صدر جدول برساند.

در این هفته تیم صدرنشین شهید چمران لارستان که توانسته قهرمانی نیم‌فصل را از آن خود کند، استراحت خواهد داشت.

به گزارش فارس تا پایان هفته نهم این مسابقات، تیم شهید چمران لارستان با 14 امتیاز و تفاضل گل مثبت 99، تأسیسات دریایی تهران با 14 امتیاز و تفاضل گل مثبت 62 و نفت و گاز گچساران با 14 امتیاز و تفاضل گل مثبت 48 در رده‌های نخست تا سوم لیگ برتر هندبال بانوان کشور قرار دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها