موسوی تاکید کرد: حق مردم باید پیگیری شود و مسائل اقتصادی جدی گرفته و مولفه‌های قدرت ملت حفظ شود و سیاه نمایی و یک کلاغ و چهل کلاغ شدن نباید مورد اعتنا قرار گیرد و مراقبت بر شایعه پراکنی دشمن و مقابله با آن باید صورت گیرد.
کد خبر: ۸۹۷۴۱۳۲
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام سیدداود موسوی اظهار کرد: در فتنه اخیر مثلث آمریکا، رژیم صهیونیستی و بعضی از همسایه‌های پولدار عرب این اتفاقات را هدایت می‌کردند و بر طبق شواهد آمریکایی‌ها در اتفاقات اخیر خودشان را لو دادند و قصد آنها براندازی نظام اسلامی بوده است.

وی افزود: هیأت حاکمه آمریکا طرح‌شان را اعلام کرده و آنها از ملت ایران عصبانی هستند و علت هم برای اینکه شکست خوردند و به مهمل‌گویی افتادند و می‌گویند ملت ایران با حکومت‌شان مشکل دارند در حالی که حکومت ایران مال این مردم است و 40 سال این کشور به کمک این مردم ایستاده و تکیه بر این مردم دارد.

موسوی یادآور شد: می‌گویند حکومت ایران از آمریکا هراس دارد و چگونه از آمریکا هراس دارند که با انقلاب اسلامی آمریکایی‌ها را از ایران خارج و اخیرا هم آنها را از منطقه خارج کرده‌اند.

امام جمعه محمودآباد درباره فرمایش رهبری درباره وضعیت داخلی عنوان کرد:حضرت آقا فرمودند نباید از ضعف‌های خود غافل شویم ما مشکل داریم مگس روی زخم می‌نشیند باید زخم را خوب کرد یا نگذاشت زخم شود و دفاع از همه ملت و  به ویژه ضعفا وضیفه همه ماست و ملت خوب عمل کرده است.

وی ادامه داد: از ملت رشید، بصیر، با همت، لحظه‌شناس و دقیق که کشور در مقاطع مختلفی چون دفاع مقدس، قضایای سیاسی و مسائل علمی و در هر جا که حضور ملت و مردم لازم بود حاضر می‌شوند و باید نه یکبار بلکه هزار بار شکر کنیم و خداوند از شما قبول کند و توفیقاتش را بر این ملت نازل کند.

موسوی تاکید کرد: بنا به فرمایشات رهبری مطالبات به حق مردم باید پیگیری شود و مسائل اقتصادی باید جدی گرفته شود و مولفه‌های قدرت ملت که شامل عواطف و احساسات این ملت و حضور مقتدرانه در منطقه و قدرت دفاعی کشور و جوانان مومن و انقلابی است باید حفظ شود و سیاه نمایی و یک کلاغ و چهل کلاغ شدن نباید مورد اعتنا قرار گیرد و مراقبت بر شایعه پراکنی دشمن و مقابله با آن باید صورت گیرد.

وی افزود: خدمات هزاران مدیر و قاضی و صدها نماینده باید از فساد و عملکرد بد عده‌ای مدیر و قاضی و نماینده جدا شود و مدیران کشور در تلاش هستند و دارند برای رفع مشکلات کار می‌کنند و به قدر وسع‌شان باید به آنها کمک کنیم و مجموعه قوای سه‌گانه و گروه‌های سیاسی باید هم‌افزایی داشته باشند و از تحلیل بردن توان یکدیگر و تضعیف همدیگر خودداری کنند.

امام جمعه محمودآباد درباره سخنان رهبری در جمع مردم قم گفت: مواضع صریح و روشن رهبری و فرازهای بلند و راهگشای اعلامی از استثنائات در نظام اسلامی بوده که خاص و ویژه ایشان و جایگاه امامت و ولایت است و حضرت آقا با ارائه سلسله مباحث تخصصی یک دوره درس دشمن‌شناسی و عبرت از گذشته و یک کارگاه عالمانه برای مدیرت ابعاد مختلف نظام و حفظ عمیق انقلاب اسلامی بوده است.

وی افزود: تعمیق وحدت ملی و حفظ مولفه‌های اقتدار نظام اسلامی در فرمایشات رهبری بوده که بر همه دلسوزان جبهه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی فرض است که در راستای تحلیل این مواضع حکیمانه و آرمانی و گسترش آن در افکار عمومی جامعه وکمک به آثار عملیاتی آن در شئونات مختلف کشور اقدام همه جانبه کنند.

خطیب جمعه محمودآباد تصریح کرد: همه باید با اقدامات خود نگذارند این سخنان الهام بخش و برخاسته از جان پاک و تعالیم قرآنی و منبعث از ولایت دینی بر روی زمین مانده و به بوته فراموشی سپرده شود و تریبون نماز جمعه در حد مسؤولیت ولایی و سیاسی خود باید در مرور این مواضع و توجه همگان به تحقق مواضع آقا در محدوده مسئوولیت‌های مربوطه به رئوس این فرمایشات می‌پردازد.

وی اضافه کرد: حضرت آقا فرمودند افتخارآفرینی ملت ایران در خاموش کردن فتنه جدید و نشان دادن بصیرت انقلابی و اقدام به موقع و هدفمند و آنچه در هفته منتهی به 9 دی امسال واقع شده پاتک مردم بر علیه توطئه‌های آمریکا و اذنابش بوده است و دشمنان این ملت میلیاردها هزینه کردند و با شبکه سازی و مزدور پروری می‌خواستند به نظام ضربه بزنند اما حضور ملت سرشان را به سنگ زد و با تکرار این اتفاقات نیز سرشان به سنگ خواهد خورد.

موسوی درباره روز 26 دی ماه خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی روزهای تلخ و شیرین فراوانی را پشت سر گذاشته و یکی از این روزهای بیاد ماندنی و پیروزی فراموش نشدنی مردم در مبارزه با استبداد و دیکتاتوری حکومت پهلوی در روز 26 دی 57 و روز فرار شاه از ایران است که حضرت امام(ره) آن را اولین مرحله در پیروزی ملت ایران دانستند.

وی افزود: البته این نخستین‌باری نبود که شاه فرار را بر قرار ترجیح می‌داد اما اگر در سال 32 با کودتای سیاه آمریکا دست نشانده خود را به کرسی حکومت بازگرداند در سال 57 دیگر جامعه پذیرای سلطنت نبود و شاه هم توان مقابله با رویارویی و موج خروشان انقلابیون را نداشت که با رهبری امام خواستار نظامی سیاسی نوین بر مبنای احکام اسلامی بودند.

امام جمعه محمودآباد درباره سالروز شهادت فدائیان اسلام بیان کرد: جنبش‌های مذهبی در طول تاریخ همواره می‌تواند آموزگار بزرگی برای نسل‌های بعدی بوده و کتاب روشنی از ظلم ستیزی و حق طلبی آنان باشد و جمعیت فدائیان اسلام به رهبری نواب صفوی با بیش از یک دهه مبارزه و فداکاری در راه رسیدن به اهداف بلند جامعه اسلامی و برقراری حکومت دینی تلاش کردند.

موسوی در پایان گفت: فدائیان اسلام نمونه بارزی از یک حرکت پویا و تاثیرگذار بر جنبش‌های پس از خود به ویژه انقلاب اسلامی می‌باشد و به عنوان یک تشکل سیاسی موثر در مبارزه با استبداد و استعمار و جریانات انحرافی جامعه خط روشنی از مبارزه را برای آرمان خواهی اسلامی پس از خود ترسیم کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها