استکبار جهانی برای نابودی و جنگ علیه خانواده هزینه‌های بسیاری کرده است و برای رسیدن به این هدف لحظه‌ای آرام نمی‌گیرد اما باید بداند که دین مبین اسلام برای خانواده و استحکام نظام خانواده بسیار سفارش کرده است.
کد خبر: ۸۹۷۴۱۲۴
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرگزاریبسیج مازندران، حجت‌الاسلام سیدعربعلی جباری اظهار کرد: استکبار جهانی برای نابودی و جنگ علیه خانواده هزینه‌های بسیاری کرده است و برای رسیدن به این هدف لحظه‌ای آرام نمی‌گیرد اما باید بداند که دین مبین اسلام برای خانواده و استحکام نظام خانواده بسیار سفارش کرده است.

وی با بیان اینکه امید به زندگی و تلاش با اصل طراوت و شادابی در زندگی تامین می‌شود، افزود: یکی از نیازهای فطری انسان نیاز به سرور و شادابی است، یقین بدانید اگر انسان با امید باشد طراوت زندگی بر او حاکم و برای کمال خود و خانواده خود تلاش می‌کند.

امام جمعه با اشاره به اینکه سرور و شادابی در خانواده‌ها یک فرصت بشمار می‌آید، بیان کرد: همه مخلوق خداوند اهل یک خانواده هستند و در این میان این خانواده بزرگ کسی محبوب‌تر است که نفع و بهره‍ای به خانواده برساند.

این مسؤول با بیان اینکه زندگی روزانه خود را بر چند بخش تقسیم کنید، تصریح کرد: پرداختن به امور عبادی و فرهنگی، تلاش برای دنیا و امرار معاش زندگی فردی، شرکت در جلسات و پرداختن به تفریح و مسافرت‌های سالم از جمله برنامه‌هایی است که می‌توان در طول روز به آن پرداخت و اگر هر یک از این بخش‌ها رعایت نشود به بخش دیگری آسیب می‌رساند.

وی با بیان اینکه نقشه‌های دشمنان یکی است اما نام‌شان متفاوت است، اظهار کرد: اختلاف و پراکندگی مردم و دور کردن مردم از رهبری و انقلاب یکی از نقشه‌های شوم دشمنان اسلام از ابتدا تاکنون بوده است، مطرح کردن بحث تحریم‌های اقتصادی به این دلیل است که مردم را مأیوس و از مکتب و ولی امر مسلمین پراکنده شوند.

جباری با استناد به بیانات مقام معظم رهبری(حفظه‌الله) بیان کرد: تحلیل‌های منافقان براساس ظاهر است و در واقع آنان از فهم و در ک برخوردار نیستند.

وی با اشاره به اینکه تلاش منافقان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی است، افزود: آنها مردم ولایی و هوشیار ایران را بی‌غیرت خواندند اما باید بدانند که بی‌غیرت شیاطینی چون آمریکا، انگلیس و آن دسته از افرادی هستند که در ظاهر قرآن را چاپ می‌کنند اما در عمل بر آیات الهی پا می‌گذارند.

خطیب نماز جمعه بهشهر به سالگرد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و افزود: هاشمی رفسنجانی آن شخصیت سیاسی و یار دیرین امام و رهبری خود را در همه مراحل زندگی هوادار انقلاب و مقام معظم رهبری(حفظه‌الله) می‌دانست اگرچه برخی به دنبال سواستفاده بودند اما مقام معظم رهبری(حفظه‌الله) چنان عزت و احترامی به او دادند که تلاش این افراد بی‌ثمر ماند، فراموش نکنید که  هاشمی رفسنجانی مدال سردار سازندگی را در دوران قبل و بعد از انقلاب در کارنامه کاری خود دارد.

جباری با تاکید بر اینکه 19 دی‌ماه سال 1357 چند پیام مهم را به همراه دارد، بیان کرد: شناخت دشمن، روش دشمنی دشمنان و مقابله به هنگام از پیام‌های کلیدی قیام 19 دی مردم قم بوده است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی علیه اغتشاشگران این حضور را مایه تعجب برخی از سیاسیون دانست و گفت: حضور مردم ولایی و فهیم مردم شهرستان بهشهر آن هم در ظهر روز شنبه نشان از این مهم دارد که مردم با درک نقشه‌های شوم دشمن به پا خواستند و به آشوب‌گران مجال ندادند تا رخنه‌ای در کشور ایجاد کنند و با این حضور به دشمنان داخلی و خارجی فهماندند که برای پرچم ایران در مقابل آنان می‌ایستند.

امام جمعه بهشهر به بازگشت پیکر شهید روحانی پس از گذشت 29 سال اشاره کرد و افزود: هرگاه اتفاقی در کشور رخ می‌دهد کشور میزبان شهیدی می‌شود و این مهم نشان از این دارد که شهدا حامل پیامی برای ما هستند که برای حفظ قرآن و اهل بیت چه کارها کردند.

وی در پایان درباره اضافه وزن و بیماری‌های ناشی از آن هشدار داد و گفت: در خوردن غذا اعتدال را رعایت کنید، چرا که افرادی که در خوردن مدارا می‌کند صحت و سلامتی‌شان بیشتر از بیماری آنها است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها