محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه قروه برگزار شد

به همت کانون بسیج بازنشستگان محفل انس و مودت ویژه بازنشستگان سپاه پاسداران شهرستان قروه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۴۱۱۹
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶


به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مراسم محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه پاسداران شهرستان قروه در سالن ۹ دی سپاه پاسداران این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم ابتدا سرهنگ سعید شعبانی فرمانده سپاه قروه طی سخنانی به بررسی اغتشاشات اخیر در سطح کشور پرداخت و اظهار داشت: دشمن پس از اینکه با شکست در فتنه ۸۸ روبرو شد در صدد بود تا یکبار دیگر با ایجاد فتنه بتواند به اهداف و مقاصد شوم خود دست یابد.

وی با اشاره به بصیرت مردمی در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان افزود: حضور مردم همیشه در صحنه خط بطلانی بود بر تمام نقشه‌های دشمنان که یکبار دیگر دست فتنه انگیزان و چشم طمع انان را قطع نمود.

شعبانی در ادامه سخنان خود به اقدامات سپاه پاسداران شهرستان قروه در راستای خدمت رسانی به بازنشستگان پاسدار اشاره نمود.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام حسن باباییان امام جمعه شهرستان قروه نیز طی سخنانی به بررسی وقوع فتنه پرداخت و با بیان اینکه دشمن به دنبال القای اسلام غربی و آمریکایی است گفت: امروز دشمن نوجوانان ما را هدف قرار داده است و پدران و مادران باید به هوش باشند که دشمن با انواع رسانه‌های مجازی به خانه‌ها رخنه کرده است و جوان و نوجوان را مورد هدف قرار داده است.

وی ادامه داد: یکی از ابزار دشمن کنترل افکار جوانان است تا مسائلی را که خود می‌خواهد,؛ به جوانان القا کند و مانع از آزادگی آن‌ها شود.

در بخش پایانی این مراسم نیز از خانواده‌های متوفیان بازنشسته قدردانی شد.


انتهای پیام/7727
ارسال نظرات