امام جمعه موقّت بندر دیر:

ملّت ایران در مقابل فتنه گری آمریکایی ها ایستاده است

امام جمعه موقّت بندر دیر گفت: ملّت ایران در مقابل فتنه گری آمریکایی ها ایستاده است و آمریکایی‌ها اگر بازهم بخواهند علیه ایران فتنه‌گری کنند قطعاً ملّت بصیر و هوشیار ما بار دیگر مشت محکمی بر دهان آن ها خواهند زد.
کد خبر: ۸۹۷۴۱۰۵
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، حجت الاسلام ابراهیم بحرانی در خطبه های نماز جمعه این هفته بندر دیر اظهار کرد: دشمنان همواره در حال دسیسه بر علیه نظام اسلامی هستند که لازم است مردم و مسئولین قدر این حکومت و نظام دینی که بر پایه احکام اسلام و آیات قرآن بنا شده و تشکیل چنین حکومتی آرزوی پیامبران و ائمه معصومین (ع) بوده است را بدانند و هیچگاه از مکر دشمنان غافل نشوند.

وی تصریح کرد: در مقابل دشمنان باید ایستادگی کرد و ضمن بالابردن توانمندی دفاعی خود، نباید به دشمن خوشبین باشیم بلکه همواره در مقابل دسیسه‌های آنها ما نیز به آمادگی کامل نیازمندیم.

بحرانی درباره فتنه روزهای اخیر دشمنان در ایران گفت: فتنه اخیر در بستر یک سری اعتراضات مردمی شکل گرفت اما باید بین کسانی که پادوی دشمن بودند و وحشیگری و اغتشاشگری کرده و قتل به راه انداختند و کسانی که فریب خوردند فرق قائل شویم.

وی ادامه داد: وقتی به شعارهایی که در این اغتشاشات سر داده شد نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که این فتنه از سوی دشمنان و به منظور براندازی نظام برنامه‌ریزی شده بود.

خطیب جمعه دیر افزود: آمریکا، انگلیس و اسرائیل طراحان اصلی و برخی حکام مرتجع و ثروتمندان حرام‌خوار منطقه نیز مأمور تأمین مالی و منافقین و برخی نفوذی‌های داخلی نیز پیاده نظام فتنه اخیر بودند.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها اگر بازهم بخواهند علیه ایران فتنه‌گری کنند قطعا ملت بصیر و هوشیار ما بار دیگر مشت محکمی بر دهان آنها خواهند زد.

انتهای خبر./

ارسال نظرات