خبرهای داغ:
تیم باشگاه مقاومت بسیج قهرمان مسابقات فوتسال نونهالان شهرستان شاهرود در فصل جاری شد.
کد خبر: ۸۹۷۴۰۷۹
|
۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، اين مسابقات که با حضور 8 تيم(پديده-پيمان-پارسه-مقاومت-اسپاد-ديزج-آراد-سابقون)در٢گروه۴تيمى از يکماه پيش آغاز شده بود,امروز به ايستگاه پايانى خود رسيد و در فينال اين مسابقات,امروز جمعه٢٢دى ماه,دو تيم مقاومت و آراد به مصاف يکديگر رفتند که در نهايت اين تيم فوتسال مقاومت بود که توانست با نتيجه 4 بر 0 تيم آراد را شکست دهد و مقتدرانه و بدون باخت,بعنوان قهرمانى اين مسابقات دست پيدا نمايد.
تيم مقاومت در دور گروهى با شکست تيمهاى پديده و پيمان با نتايج6بر1 و 3بر0 و کسب تساوى1-1 مقابل تيم پارسه توانسته بود بعنوان صدرنشين به دور حذفى راه پيدا نمايد.
در نيمه نهايى نيز پس از شکست تيم اسپاد(پرسيس)با نتيجه4بر 3 به فينال مسابقات راه پيدا کرد.
در مسابقه فينال نيز,تيم مقاومت در حضور هواداران پرتعداد و پرشور خود توانست با ارائه يک بازى زيبا و تماشايى با نتيجه4بر0 تيم قدرتمند آراد را شکست دهد و مقام قهرمانى اين مسابقات را از آن خود نمايد.
تبريک و خسته نباشيد به کليه بازيکنان و مربيان دلسوز و زحمتکش باشگاه که توانستند اين قهرمانى دلچسب را به ارمغان آورند.
خاطرنشان مى گردد,باشگاه مقاومت که از تابستان٩۶ با يک برنامه ريزى و مديريت خوب و بکارگيرى و استفاده از مربيان مجرب و دلسوز,کار جذب و شناسايى و آموزش بازيکنان مستعد را بصورت سازماندهى شده آغاز نموده و در اولين حضور خود در مسابقات نونهالان,توانست قهرمان اين مسابقات گردد.
لازم به ذکر است کادر مديريت و مربيان و کادر فنى باشگاه عبارتند از:مجتبى نادعلى ، امیر نادعلی، محمد نادعلى،رضا نادعلى، احسان اديب، سيدمصطفى موسوى و مبين عجم
ارسال نظرات
پر بیننده ها