خبرهای داغ:
امام جمعه زرین شهر گفت: امروز همه از مردم گرفته تا مسئولان، افرادی که به هر نوعی تریبون در دست دارند، رسانه‌ها و روزنامه‌ها باید به میدان بیایند تا مشکلات و ضعف‌های کشور را رفع شود.
کد خبر: ۸۹۷۴۰۶۹
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان ، حجت الاسلام قاسم باقریان در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه زرین شهر با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، اظهار کرد: تحلیل وقوع فتنه در روزهای اخیر مسئله‌ای است، که امروز باید به‌دور از مسائل سیاسی و جناحی انجام شود و در  صدد رفع این مشکلات عمل کنیم.

وی افزود: امروز باید هوشیار عمل کرد تا دوباره دغدغه‌ها و خواسته‌های مردم به غفلت و فراموشی مسئولان قرار نگیرد و از سوی دیگر باید ریشه‌های فساد در این کشور ریشه کن شود و دردهای مردم که باعث می‌شود آنها تحت فشار قرار بگیرند مورد شناسایی قرار گرفته و درمان شود.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: امروز نباید دست روی دست بگذاریم تا مشکلات و دغدغه های مردم تبدیل به تیری شود که در چله کمان توطئه دشمانان کشور قرار می‌گیرد چراکه دشمنان همواره تلاش‌های بسیاری انجام داده و می‌دهند تا برای نظام مقدس جمهوری اسلامی مشکل تراشی کند.

وی ادامه داد: استکبار جهانی برای اجرایی شدن توطئه‌های شوم خود بودجه بسیار فراوانی را هزینه کرده و خواهد کرد تا نظام، اقتدار و صلابت مردم را از بین ببرد اما، تا به امروز هر چه کرد نتوانست خللی در صفوف مردم وارد کند.

باقریان اضافه کرد: با شکست‌های پی در پی توطئه دشمنان امروز آنها به صراحت اعلام می‌کنند برای رسیدن به اهداف شوم خود باید از داخل کشور به ایران اسلامی ضربه زد و از این جهت مقام معظم رهبری فرمودند: مثلت شوم استکبار، پول‌های کثیف سعودی و منافقین همه با یکدیگر متحد شده و به میدان آمدند تا به ملت ضربه بزنند و بهترین راه ضربه زدن را استفاده از زمینه‌های اجتماعی داخلی دانستند.

وی خاطرنشان کرد: اگر این زمینه‌های داخلی وجود نداشت یا به آنها توجه می‌شد دشمن به هیج عنوان نمی‌توانستد در داخل کشور فتنه به پا کند و همه ما به خصوص مسئولان باید از زمینه‌های اجتماعی که دشمن از آن برای ضربه زدن به ما استفاده خواهد کرد غافل نشویم.

امام جمعه زرین شهر افزود: مقام معظم رهبری بسیار زیبا فرمودند: اگر زخم جایی باشد مگس‌ها روی آن زحم می‌نشینند باید زخم‌ها را چاره کرد، بنابر این امروز باید به سمتی حرکت کنیم که زخم‌هایی که مردم را به تحت فشار قرار داده از مسائل معیشتی، بیکاری، حقوق‌های معوقه گرفته تا بی عدالتی و بی انصافی و هزاران درد دیگر مورد توجه قرار گیرد و این زخم ها درمان شود.

وی تصریح کرد: باید توجه داشت در کشور همیشه اعتراض‌هایی وجود داشته و این حق مردم است، چرا که اگر مردم فریاد نزنند کسی صدایشان را نمی‌شنود اما، این سوال مطرح است که چرا باید مردم را گرفتار مسائل مختلف کنیم؟ چرا باید در کوچه پس کوچه‌های مسائل اداری مردم را گرفتار مشکلات متعدد کنیم؟ امروز باید همه در حد توان به خواسته‌های مردم توجه کنیم و جوابگوی این خواسته های بحق باشیم.

باقریان نگاه سیاسی و جناحی به فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب خطایی بزرگ دانست و گفت: منویات مقام معظم رهبری دقیقاً منطبق با اسلام ناب محمدی است، اگر نگاهی به نامه حضرت علی (ع) به مالک اشتر در نهج البلاغه  بندازیم می‌بینیم که فرمایشات معظم‌له در همین مسیر است.

وی ادامه داد: امروز باید بیانات مقام معظم رهبری در جمع مردم قم  ودر خصوص اغتشاشات اخیر مورد بررسی همه قرار گیرید و با نصب العین قرار دادن این بیانات گهربار از متهم کردن یکدیگر و سیاسی بازی دست برداریم و فقط در جهت رفع مشکلات مردم حرکت کنیم.

امام جمعه زرین شهر اضافه کرد: یکی از بی عدالتی‌هایی که مسئولان هم به آن توجه ندارند، افرایش درصدی حقوق‌هاست، نباید جامعه را با بی توجهی گرفتار سلول های بیماری کنیم، اما برخی بی‌تفاوتی‌های مسئولان آسیب‌زا ست.

وی متذکر شد: امروز همه از مردم گرفته تا مسئولان، افرادی که به هر نوعی تریبون در دست دارند، رسانه‌ها و روزنامه‌ها باید به میدان بیایند تا مشکلات  و ضعف‌های کشور را رفع شود.

باقریان گفت: همواره در کشور در زمان‌های خاص که همه در خواب بودند عده‌ای بیدار بودند، زمانی که کشور نیاز به جانفشانی داشت جانفشانی کردند کسانی که در  اعماق تاریکی‌ها  هوشیارانه عمل کردند و شهید نواب صفوی و همرزمان او از چنین افرادی بودند که شجاعانه در برای ظلم و بی عدالتی ایستادند و این حرکت فداییان اسلام سرآغازی برای پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها