نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

مطالبات مردم نباید به حاشیه رود

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: دولت‌مردان باید مطالبات به‌ حق مردم را پاسخ دهند و به آن‌ها رسیدگی کنند.
کد خبر: ۸۹۷۴۰۲۱
|
۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اراک با تاکید بر اینکه مسئولان در هر جایی که هستند بایستی مسئولیت خود را بشناسند، گفت: مسئولان و مردم در جامعه، مسئولیتی بر عهده دارند و هر کس در هر جایگاهی باید وظیفه خود را به نحو احسن  عمل کنند.

وی افزود: هم مردم و هم مسئولان نباید نسبت به وظیفه خود غفلت کنند، هر کس باید در انجام مسئولیت خود پشتکار، جدیت و امانت‌داری داشته باشند مبادا خیانت در امانت داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به مشکلات موجود در بخش صنایع استان تصریح کرد: سوء مدیریت و عدم مدیریت در صحنه و دلسوزی مدیران باعث شده تا صنایع امروز به این وضعیت دچار شوند؛ مدیریت تلفنی آفت صنعت شهر شده است و مدیر و مسئولی که با تلفن مدیریت می‌کند و در کارخانه حضور ندارد، روحیه‌ امانت‌داری و مسئولیت‌پذیری ندارد.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با بیان اینکه رمز موفقیت در پیشرفت و آبادانی کشور داشتن روحیه‌ مجاهدت است، گفت: روحیه‌ تحصیل علم، مجاهدت، همبستگی، مردانگی، فتوت، غیرت، اخلاص و توکل سرمایه‌ها و رموز موفقیت ملت است، اگر این موارد اجرایی شود کشور و دنیا آباد می‌شود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری با مردم قم افزود: مقام معظم رهبری تحلیل بسیار دقیق و جامعی پیرامون اغتشاشات اخیر داشتند و دست سه ضلع مثلت این حواشی رو شد؛ در این اتفاقات عده‌ای فریب خوردند ولی عده‌ای هم بودند که با نیت و هدف برهم زدن امنیت و آسایش جلوآمده بودند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: آتش زدن مسجد و حسینیه و آسیب زدن به اموال عمومی تنها از مفسدین برمی‌آید؛ در این میان نباید مطالبات مردم فراموش شود و به حاشیه رود، دولت‌مردان باید مطالبات به‌ حق مردم را پاسخ دهند و به آن‌ها رسیدگی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات