مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از میزبانی اراک برای برگزاری مسابقات بین المللی کشتی جام یادگار امام در اسفندماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۳۹۸۴
|
۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی به نقل از اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی، عابد حقدادی اظهار داشت: مسابقات بین المللی کشتی جام یادگار امام اسفندماه امسال با حضور ۱۰ تیم خارجی در اراک برگزار می شود.

وی افزود: پیشنهاد برگزاری مسابقات کشتی جام یادگار امام از سوی هیات کشتی و اداره کل ورزش و جوانان استان به فدراسیون کشتی و وزارت ورزش و جوان ارسال شد و مسئولان این دو نهاد ورزشی نیز موافقت خود را اعلام کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان کرد: نمایندگان وزارت ورزش و جوانان و همچنین فدراسیون کشتی در روزهای اخیر برای بازدید از هتل ها، سالن ها و مجموعه های ورزشی اراک به این شهر سفر کردند که نتایج مثبت اعلام شده است.

حقدادی خاطرنشان ساخت: تاکنون حضور ۱۰ تیم خارجی و یک تیم از استان مرکزی در مسابقات کشتی یادگار امام قطعی شده و پیش بینی می شود تیم های دیگری نیز از نقاط مختلف کشور در این مسابقات حضور داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی تصریح کرد: مسابقات بین المللی کشتی جام یادگار امام، ۲۶ تا ۲۹ اسفندماه امسال در اراک برگزار می شود.

ارسال نظرات