خبرهای داغ:
فرماندهان جدید حوزه‌های مقاومت ۱۶ امام سجاد (ع) و ۱۷ امام حسین (ع) ناحیه امام رضا (ع) قم طی مراسمی با حضور فرمانده ناحیه معرفی شدند.
کد خبر: ۸۹۷۳۹۴۲
|
۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، «احمد فعله گری» فرمانده ناحیه امام رضا (ع) طی سخنانی در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان حوزه‌های ۱۶ و ۱۷ اظهار داشت: ذوق، هدف والا، ایدئولوژی و تفکری در بسیج وجود دارد که در هیچ کجای دنیا نیست و با همین تفکر پیروزی در دفاع مقدس را شاهد بوده ایم.
وی تصریح کرد: اگر آحاد مردم مطابق با اهداف بسیجی حرکت کنند می‌توانند به عنوان یک بسیجی قلمداد شوند حال آنکه در سازمان‌های بسیج نام نویسی نکرده باشند و بسیج می‌تواند از ظرفیت‌های اساسی و ملی خود در راستای دشمن شناسی و رفع مسائل اقتصادی استفاده کند.
فعله گری تاکید کرد: تا کنون توانستیم با تکیه بر روحیه و فرهنگ بسیجی دستاورد‌های مناسبی را که در شان جمهوری اسلامی ایران است را به دست آوریم، اما هنوز با هدف غایی خود، اندکی فاصله داریم.
وی در پایان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد: بصیرت و دشمن شناسی باید در کشور وجود داشته باشد چرا که اگر دشمن کوچکترین فرصتی پیدا کند به شما ضربه خواهد زد و درنگ هم نخواهد کرد.
در این مراسم از خدمات محمد جواد کهندانی در مدت فرماندهی حوزه ۱۶ امام سجاد (ع) تقدیر و احمد افتخاری نژاد به عنوان جایگزین وی در سمت فرمانده حوزه ۱۶ معرفی شد.
همچنین تلاش‌های احمد افتخاری نژاد در فرماندهی حوزه ۱۷ امام حسین (ع) مورد تقدیر قرار گرفت و مصطفی صمدی به عنوان فرمانده جدید این حوزه معرفی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها