خبرهای داغ:
کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی فامنین عنوان کرد
کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی فامنین با بیان اینکه یکی از راه‌های مهجوریت زدایی قرآن کریم، برگزاری جلسات قرائت و تفسیر است، گفت: قرآن کریم دارای مفاهیم والایی است که درک آیات آن بدون تدبر ممکن نیست.
کد خبر: ۸۹۷۳۹۳۸
|
۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳

لزوم برگزاری جلسات قرائت و تفسیر قرآن برای مهجوریت‌زدایی از آنبه گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، امید رسولی با اشاره به برگزاری حلقه‌های تفسیری قرآن کریم در شهرستان فامنین اظهار داشت: تلاوت ظاهری قرآن کریم کافی نیست بلکه باید از قرآن مهجوریت زدایی شود.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های مهجوریت زدایی قرآن کریم، برگزاری جلسات قرائت و تفسیر است، افزود: قرآن کریم دارای مفاهیم والایی است که درک آیات آن بدون تدبر ممکن نیست.

کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فامنین تصریح کرد: یکی از وظایفی که بر عهده مومنین بوده این است که باید قرآن را از مهجوریت خارج کنند تا مصداق افرادی نباشند که مورد گله و شکایت پیامبر گرامی اسلام(ص) قرار گرفته اند که در آیه 30 سوره مبارکه فرقان از آن سخن به میان آمده است.

وی ابراز داشت: در سطح شهرستان فامنین علاوه بر برنامه «تلاوت نور» که در مساجد بعد از نماز، قرآن کریم قرائت و تفسیر می‌شود جلسات هفتگی قرائت و تفسیر و آموزش تجوید  نیز در حال برگزاری است.

رسولی عنوان کرد: سه نور هدایت فامنین و جلسه قرائت و تفسیر ماماهان که چهارشنبه شب‌ها و همچنین جلسه تفسیر قرآن و نهج البلاغه فامنین که جمعه و شنبه شب‌ها بصورت هفتگی و مستمر برگزار می‌شود نمونه‌هایی از جلسات و حلقات تفسیری قرآن کریم در شهرستان فامنین است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات