نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با سردار غیب پرور:

حضور بسیج در خنثی نمودن فتنه ها بی نظیر است

آیت الله ملک حسینی: نباید فعالیت های دستگاه ها به پول متکی گردد که ثروت اصلی برنامه ریزی و مدیریت توام با تعقل می باشد.
کد خبر: ۸۹۷۳۹۳۵
|
۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳
نشست صمیمانه سردار غیب پرور – رییس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از معاونین این سازمان که وی را در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد همراهی می‌کنند با آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده، ولی فقیه در استان و عضو مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

در این دیدار رییس سازمان بسیج مستضعفین رویکرد‌های جدید بسیج را تشریح نمود و گزارشی کوتاه از مجاهدت بسیجیان را بیان کرد.

در ادامه آیت الله ملک حسینی با امیدوار خواندن فعالیت بسیجیان گفت: آنچه می‌خواهم از بسیج تشکر کنم حضور بصیرانه در خنثی نمودن توطئه‌های دشمن می‌باشد که حضور بسیج در خنثی نمودن فتنه‌ها بی نظیر است.

ایشان با تقدیر ویژه از طرح گشت‌های محله محور بسیج تاکید کرد: حمله دشمنان به این طرح حاکی از موفق بودن آن است و مایه چشم روشنی ما می‌باشد.

وی ضمن موفق دانستن طرح حلقه‌های صالحین خاطر نشان کرد: این شبکه بزرگ تربیتی توانسته است شبکه‌ی بزرگی از عالمان دینی را مجتمع نماید که اقدام بسیار مبارکی می‌باشد.

نماینده، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ضرورت مجاهدت در اجرای برنامه‌ها اظهار داشت: هر گاه کاری توام با سعی تلاش صورت بگیرد نتیجه بخش بوده و خداوند نیز به آن برکت خواهد داد.

وی در همین خصوص افزود: نباید فعالیت‌های دستگاه‌ها به پول متکی گردد که ثروت اصلی برنامه ریزی و مدیریت توام با تعقل می‌باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان با تقدیر از فعالیت‌های محرومیت زدایی بسیج عنوان کرد: خداوند متعال همواره در بطن مشکلات انسان را کمک می‌کند و کافی است ما برای انجام کار‌های بزرگ اراده نمائیم.
ارسال نظرات