مسئول کانون بسیج رسانه اردکان با اشاره به نقش رسانه ها در حفظ مرزهای فکری جامعه گفت: رسانه ها و خبرنگاران، سنگربانان اندیشه در مبارزه با تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن هستند.
کد خبر: ۸۹۷۳۸۹۹
|
۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، عبدالله مروتی در گفتگو با خبرگزاری بسیج ضمن گرامیداشت بیست و یکم دیماه سالروز شهادت شهید غلامرضا رهبر و روز بسیج رسانه به نقش و جایگاه رسانه ها در جامعه اشاره کرد و گفت: بی تردید رسانه عامل مهمی در انتقال فرهنگ و هویت یک ملت است و با استفاده صحیح از آن می توان اعتماد به نفس ملی را در جامعه تقویت کرد.
وی افزود: اصحاب رسانه باید در جهت انجام وظایف خود که همان اطلاع رسانی شفاف و صادقانه و همچنین نظارت و نقد منصفانه بر عملکرد مسئولان است تلاش کنند و از این مسیر خارج نشوند بلکه به عنوان وجدان بیدار جامعه و چشم بینا و زبان صادق مردم در تمامی تحولات و رخداد های مهم و تاثیرگذار، همواره رسالت حرفه ای خود را در آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در جامعه با صداقت و امانت داری انجام دهند و چراغ راه آنان باشند.
مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان اردکان اظهار داشت: وجود مطبوعات و رسانه های آزاد در یک جامعه و حفظ ارزش ها و ملاک های دینی و اسلامی نشانه رشد و پیشرفت آن است و جامعه رسانه ای کشور ما طی سالیان اخیر با شایستگی توانسته است که با رویکردی حرفه ای و وظیفه محور، از منافع و مصالح ملی و آرمان ها و ارزش های میهن اسلامی حراست نماید و علیرغم تلاش های شیطانی جبهه دشمن به وظایف خطیر خود عمل نماید.
وی تصریح کرد: رسانه ها و خبرنگاران به عنوان سنگربانان اندیشه در صف مقدم مبارزه با تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن قرار دارند و نباید اجازه بدهند که مرزهای فکری و جغرافیایی ایران عزیز جولانگاه دجالان رسانه ای شود و از پرداختن به مسائلی که می تواند دستاویز دشمنان قسم خورده انقلاب و ملت ایران قرار گیرد تا امنیت و منافع ملی را مورد تردید و تهدید قرار دهد اجتناب کنند.
مروتی گفت: کانون بسیج رسانه شهرستان اردکان به منظور هم افزایی خبرنگاران و بالاتر بردن سطح سواد رسانه ای در این قشر از جامعه و همچنین جذب علاقمندان به این حرفه اقدام به برگزاری دوره های آموزش خبرنگاری با استفاده از توان نیروهای بومی شهرستان نموده است که این برنامه با استقبال بسیار خوبی روبرو شد.
ارسال نظرات