مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک تاکید کرد
مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: آنهایی که سر  خود را در برف فرو کرده و  حرف‌های دلسوران نظام را نمی‌شنوند و در توهمات خود محدود شده‌اند، بدانند خط قرمز نیروهای انقلابی و ارزشی ولایت فقیه و فتنه است.
کد خبر: ۸۹۷۳۸۹۳
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار یعقوب قادری مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک در جمع بسیجیان حوزه شهدای بدر با اشاره به اینکه ولایت فقیه و فتنه خط قرمز نیروهای انقلابی و ارزشی نظام است، گفت: آنهایی که سر  خود را در برف فرو کرده و  حرف‌های دلسوران نظام را نمی‌شنوند و در توهمات خود محدود شده‌اند، بدانند خط قرمز نیروهای انقلابی و ارزشی ولایت فقیه و فتنه است.

وی افزود: موضع مقام معظم رهبری در مورد فتنه که آن را خط قرمز نظام خواندند، شفاف و صریح است و اگر عده‌ای از روی جهل و نادانی و یا به عمد قصد تعدی به مقام ولایت فقیه را داشته باشند به آن‌ها توصیه می‌کنیم از مسیر خود برگردند.

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک با بیان اینکه فتنه‌گران باید شکرگزار رأفت اسلامی باشند، گفت: فتنه‌گران و سران آن‌ها باید این نوع ادبیات خود را کنار بگذارند زیرا اگر نگاه دلسوزانه اسلامی نبود شاید امروز آن‌ها و طرفدارانشان به جای تکیه بر کرسی‌های قدرت به مجازاتی سخت دچار می‌شدند.

سرهنگ پاسدار قادری عزت و اقتدار ملت را قابل مذاکرده ندانست و تصریح کرد: شرف و اقتدار این ملت که حاصل خون شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی، شهدای ترور و مدافعان حرم است به هیچ عنوان معامله نمی‌شود زیرا راه و خط همه ما، خط ولایت فقیه است.

وی خاطرنشان کرد: اگر کسی بخواهد در مقابل ولایت فقیه دست به فتنه‌گری بزند باید بداند ملت ولایی و شیعه پرور ایران اسلامی چشمان فتنه را کور و مشت محکمی بر دهان فتنه‌گران و حامیان آن زده و همه آنان را به زباله‌دان تاریخ می‌اندازند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات