خبرهای داغ:
مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار:

دسیسه‌های فتنه‌گران بار دیگر ناکام ماند

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: با وجود تمام تلاش‌های دشمنان خارجی بار دیگر دسیسه‌های فتنه‌گران ناکام ماند و به مقصد نرسید.
کد خبر: ۸۹۷۳۸۸۳
|
۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷

دسیسه‌های فتنه‌گران بار دیگر ناکام ماندسرهنگ علی مختاری معین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به فتنه 88 اظهار داشت: یکی از چالش برانگیزترین رویدادها پس از انقلاب اسلامی انتخابات سال ۸۸ بود‌.

وی گفت: تقابل جریان‌های سیاسی در انتخابات سال ۸۸ به اندازه‌ای تند و مناقشه برانگیز بود که جو روانی جامعه را به شدت تحت تاثیر خود قرار داد.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار افزود: اسناد منتشره از سوی اندیشکده‌های غربی نشان دهنده اقدامات دشمنان برای براندازی جمهوری اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه دسیسه‌های فتنه‌گران باردیگر ناکام ماند، ابراز داشت: با وجود تمام تلاش‌های دشمنان خارجی بار دیگر دسیسه‌های فتنه‌گران ناکام ماند و به مقصد نرسید.

مختاری در ادامه به انقلاب‌های رنگی اشاره کرد و گفت: ماهیت انقلاب‌های رنگی ریشه خارجی دارند و نمونه بارز آن انقلاب‌های رنگی در کشورهای گرجستان، اوکراین و قرقیزستان با هدف تغییر نظام سیاسی و به قدرت رسیدن جریان‌های غربگرا در این کشور‌ها رسیده است.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران خطر جدی برای استکبار بوده و مانع بزرگی بر تحقق منافع و اهداف های نظام سلطه در منطقه خاورمیانه است و این از الطاف الهی بر قدرت روز افزون نظام جمهوری اسلامی ایران  بوده است.

وی عنوان کرد: تجربه چهار دهه خصومت آمریکا علیه ایران نشان می‌دهد که مردم ایران در مقابل هر تهدید خارجی در کنار هم ایستاده و به انقلاب و آرمان‎هایش پایبند هستند.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار تصریح کرد: امروز امنیت و قدرت و تسلط اطلاعاتی که ایران در دنیا دارد بی نظیر است.

وی یادآور شد: دشمنان همه امید خود را بر حوزه اقتصاد و زندگی و معیشت مردم متمرکز کرده‌اند و می‌خواهند برای زندگی مردم مشکل ایجاد کنند و راه مقابله چیزی جز بصیرت، روشنگری و وجود مدیران انقلابی با راهبری و هدایت مقام معظم رهبری در پیش بردن آرمان‌های انقلاب اسلامی نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار