خبرهای داغ:
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود تاکید کرد:

خدمات رسانی مناسب به جامعه هدف، از وظایف اصلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود در جلسه کمیته تحول اداری این اداره تاکید کرد: خدمات رسانی مناسب به جامعه هدف، از وظایف اصلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است
کد خبر: ۸۹۷۳۸۶۲
|
۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، شعبانعلی آشوری در شصت و ششمین جلسه کمیته تحول اداری (شورای راهبری توسعه مدیریت) که در سالن جلسات این اداره و با حضور کارشناسان و کارکنان برگزار شد با اشاره به اینکه خدمات رسانی مناسب به جامعه هدف از وظایف اصلی ما در دستگاه است که خوشبختانه این روش در دستگاه ما حاکم است، گفت: با تلاش، سرعت، شفافیت همدلی و همکاری می‌توان رضایت مخاطب و ارباب روجوع را مهیا کرد.
وی به صرفه جویی درحامل‌های انرژی (آب، برق، گاز و ...) در این اداره اشاره کرد و افزود: استفاده صحیح و بهینه می‌تواند کمک بسیار مناسب در هزینه‌ها داشته باشد و همچنین فضا‌هایی مانند کتابخانه عمومی مهر که آب، برق، گاز و ... مشترک استفاده می‌گردد هزینه‌ها بصورت تفکیک محاسبه گردد.
آشوری با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه مبارک فجر «سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران» گفت: با توجه به اینکه مسئولیت کمیته فرهنگ و هنری دهه فجر از طرف ستاد دهه فجر شهرستان همچون سال‌های قبل برعهده ما گذاشته شده است امسال انشاالله همدلی، همفکری و همکاری مضاعف و استفاد از انجمن‌های فرهنگی هنر، گروه‌های مختلف هنری مشارک دستگاه‌های فرهنگی و عضو بتوانیم برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوع با محتوا و با گستره شهرستان محور بخصوص مناطق محروم برگزار نمائیم.
در این نشست کارشناسان فرهنگی هنری و همکاران هم، گزارشی از پیگیری و انجام مصوبات جلسه قبل ارائه داده و همچنین نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با فعالیت‌های فرهنگی، هنری، اداری و مالی، آموش و به خصوص در ایام الله دهه فجر مطرح کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها