خبرهای داغ:
سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوين
مقدم سليمي عنوان کرد: با راه‌اندازی مجتمع صنفی کارگاهی بيدستان، جهت ایجاد محیطی دور از مزاحمت برای شهروندان، بخش بزرگی از صنوف مزاحم به اين مکان انتقال داده می شوند.
کد خبر: ۸۹۷۳۸۵۵
|
۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳

 

وحید مقدم سلیمی سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوين در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در بازديد از محل احداث مجتمع صنفی کارگاهی شرق قزوين بیان کرد: در مرحله طراحی مجتمع صنفی کارگاهی شرق قزوين، باید تمام نيازها و کمبودهای این بخش پيش‌بينی شود تا در جهت رفع مشکلات، مجموعه‌ای جامع احداث شود.

وی با اشاره به راه اندازی مجتمع صنفی بیدستان گفت: با راه‌اندازی مجتمع صنفی کارگاهی بيدستان، جهت ایجاد محیطی دور از مزاحمت برای شهروندان، بخش بزرگی از صنوف مزاحم به اين مکان انتقال داده می شوند.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوين اظهار کرد: سنگ فروشان، درب و پنجره سازان، درودگران، ورقکاران و انبارهای پرخطر از جمله صنوفي هستند که بايد به اين مجتمع انتقال پيدا کنند.

مقدم سليمی ضمن اشاره به فعالیت این سازمان در جهت ساماندهی مشاغل مزاحم افزود: انتقال برخی مشاغل مزاحم به خارج از محدوده شهری در گذشته توسط سازمان ساماندهی مشاغل شهری انجام شده است که می توان به انتقال سنگ تراشان خيابان مولوی به محوطه داخلی بهشت فاطمه اشاره کرد.

شایان ذکر است مجتمع صنفی کارگاهی شرق قزوين (بيدستان) در زمينی به مساحت 33 هکتار و در ضلع جنوبی جاده قديم قزوين کرج، بعد از پليس راه شريف آباد قرار دارد.

1010/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها