خبرهای داغ:
چهارمین جلسه کمیته بهبود دوره اول ودوم متوسطه آموزش و پرورش شهرستان شاهرود با موضوع "مدارس لازم التوجه" برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۳۸۵۴
|
۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ چهارمین جلسه کمیته بهبود دبیرستان‌های دوره اول و دوم متوسطه شهرستان شاهرود با موضوع "مدارس لازم التوجه" با حضور اعضا و مدعوین این جلسه برگزار شد.
نوروز کاویانی معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش شاهرود در این جلسه گفت: محرومیت نباید موجب محدودیت در عرصه علم و دانش شود.
وی برنظارت بیشتر بر مدارس لازم التوجه تاکید کرده و توصیه به اجرای برنامه مشترک در مدارس هدف گذاری شده نموده و شناسایی دانش آموزان مستعد را در این مدارس لازم و ضروری دانستند و افزود: نقش مدیران در این مدارس بسیار اساسی است و نباید مدیران این مدارس در مشکلات موجود احساس ضعف نمایند.
در ادامه مدیران مدارس لازم التوجه توضیحاتی درباره ویژگی‌های مدراس خود بیان کرده و کارشناسان و مسئولان حاضر در جلسه در جهت بهبود کیفیت این مدارس مواردی، چون بازدید مستمر سرگروه‌های آموزشی از مدارس لازم التوجه، تشکیل جلسات با موضع هدایت تحصیلی در مدارس فوق الذکر، توجه ویژه به تجهیزات این مدارس، استفاده از ظرفیت علمی خیرین آموزشی، استفاده از امکانات پژوهش سرا به صورت رایگان توسط این مدارس، مساعدت دانش آموزان این مدارس در بهره مندی از مدرسه کنکور به صورت رایگان بیان شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها