خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

مردم قدرت واقعی در نظام اسلامی

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: قدرت واقعی در نظام اسلامی متعلق به مردم است و این مردم هستند که با انتخاب مستقیم و غیر مستقیم خود رهبر، رئیس جمهور، نمایندگان مجلس و شوراهای اسلامی شهر و روستا را بر می‌گزینند.
کد خبر: ۸۹۷۳۸۳۹
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی در یادواره شهدای عملیات کربلای 4 و 5 شهرستان فردوس که با حضور گسترده مردم در محل هیئت رزمندگان  برگزار شد اظهار داشت: قدرت واقعی در نظام اسلامی متعلق به مردم است و این مردم هستند که با انتخاب مستقیم و غیر مستقیم خود رهبر، رئیس جمهور، نمایندگان مجلس و شوراهای اسلامی شهر و روستا را بر می‌گزینند.

وی تاکید کرد: هر کس باید در انتخابات دقت و احساس مسئولیت کند چون عملکرد خوب و بد مسئولان نتیجه انتخابی هست که توده مردم انجام می‌دهند.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از فرهنگ جامعه که کار را در پشت میزنشینی معنا می‌کنند گفت: همه باید بدانند ریشه فقر با کار و تلاش از بین می‌رود پس ضروری است که جوانان با شغل‌های اساسی آشتی کنند و در هرمنطقه مسئولان ظرفیت‌های آن را شناسایی و در جهت اشتغال به کار بندند.

نعیم‌آبادی بیان کرد: عاقبت گریزان بودن جوانان از کار و تلاش، ورود کالای بی کیفیت خارجی به خصوص چینی به کشور است و برای توسعه کشور باید ضعف‌های خود را برطرف کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه امروز ایران اسلامی پرچم حمایت از مستضعفان عالم را به دست گرفته گفت: آمریکا و مستکبران از این موضوع عصبانی و ناراحت هستند و هر روز به فکر توطئه علیه این نظام بوده و دشمنی آمریکا با ما دشمنی کفر با ایمان است.

امام جمعه بندرعباس گفت: دشمنی و تضاد آمریکا با ما پایان ناپذیر است و آنها با برنامه‌ریزی شبانه‌روزی می‌خواهند ما را در صحنه اقتصاد و سیاست بر زمین بزنند که راه به جایی نخواهند برد.

با حضور در صحنه ، پشتیبان ولایت فقیه باشیم .

امام جمعه فردوس افزود: شهرستان فردوس 36 شهید در عملیات غرورآفرین کربلای 4 و 5 تقدیم انقلاب و اسلام کرد که باید با پیاده کردن اهداف شهداء در جامعه، یاد آنها را زنده نگه داریم.

وی در این مراسم تاکید کرد: تا هنگامی که مردم پشتیبان میراث این انقلاب یعنی ولایت فقیه باشند به کشور هیچ آسیبی نخواهد رسید.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا بابایی بیان کرد: مردم هر جا که لازم باشد در صحنه حضور دارند و تا زمانی که پشتیبان ولایت فقیه باشیم به این کشور و انقلاب هیچ آسیبی نخواهد رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار