خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی از حجت‌الاسلام مهدی مظاهری چهره ماندگار تبلیغ در یکی از بیمارستان‌های اصفهان عیادت کرد.
کد خبر: ۸۹۷۳۷۸۲
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد به نمایندگی از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی از حجت الاسلام مهدی مظاهری در یکی از بیمارستان‌های اصفهان عیادت کرد و از آخرین وضعیت جسمانی وی مطلع شد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در این عیادت پس از اطلاع از چگونگی روند درمان حجت‌الاسلام مظاهری، با ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به خانواده وی برای شفای عاجل همه بیماران به ویژه حجت‌الاسلام مهدی مظاهری دعا کرد.

حجت‌الاسلام مهدی مظاهری به دلیل عفونت ریوی، گرفتگی عروق قلبی و کهولت سن در روزهای اخیر در یکی از بیمارستان‌های اصفهان بستری است.

حجت الاسلام و المسلمین مظاهری در سال 1310 در اصفهان متولد و از سال 1320 در حوزه علمیه مشغول به تحصیل شد و در سال 1389 از وی به عنوان چهره ماندگار تبلیغ استان اصفهان تجلیل شد.

به گزارش بسیج، برگزاری دعای ابوحمزه ثمالی در طول بیش از 60 سال، تأسیس دانشگاه قرآن و معارف اسلامی، تأسیس ستاد اقامه نماز استان اصفهان، رئیس و مؤسس دارالقرآن‌الکریم استان اصفهان، تلاش برای تأسیس انجمن خیریه مددکاری امام زمان(عج) و موسسه خیریه ابابصیر اصفهان، فعالیت‌های گوناگون در زمینه نشر و ترویج معارف دینی و مبارزه با رژیم طاغوت و تحمل زندان برای پیروزی انقلاب اسلامی از جمله فعالیت‌های این چهره ماندگار تبلیغ به شمار می‌رود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها