خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: باید بصیرت و دشمن‌شناسی خود را به گونه‌ای بالا ببریم تا هرگز قرارگاه‌های دشمن نتواند در آینده برای این کشور توطئه‌چینی بکند.
کد خبر: ۸۹۷۳۷۸۱
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، حجت‌الاسلام صفرعلی مرادی امشب در مراسم هفتمین روز شهادت شهید سجاد شاه‌سنایی اظهار داشت: شهدای انقلاب اسلامی سرو قامتشان خم شد تا قامت ملت هرگز خم نشود.

وی با بیان اینکه ملت ایران مردمانی با بصیرت هستند، گفت: شهدا در دوران زندگی و زیست خود متفاوت از دیگران بودند و مرگ خونین پرافتخار را توانستند برای خود انتخاب کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: خداوند حق چگونه زندگی کردن را به اشرف مخلوقات خود داده است که یا زندگی خود را در مسیر حق و حقیقت قرار دهد یا اینکه در مسیر غیر الهی و شیطانی گام بردارد.

وی با بیان اینکه آدم‌ها غبطه به انسان‌های خوب، مفید و کامل را می‌خورند، اظهار داشت: انسان‌های کامل زمانی که به مقام شهادت نائل می‌آیند برایشان زیارت‌نامه «یا لیتَنی کُنت مَعکم و افوزُّ معکم و افوز فوزاً عظیما» می‌خوانند.

مرادی خاطرنشان کرد: خداوند سبحان جایگاه ویژه انبیا، صدیقان و اولیای خود را به شهدا عنایت می‌کند.

وی تأکید کرد: جوانان ما در مکتب عاشورا درس می‌خوانند تا تبدیل به شهید سجاد شاه‌سنایی‌ها بشوند؛ مرحوم علامه طباطبایی صاحب تفسیر المیزان در دوران دفاع مقدس می‌گوید خوشا به حال این بسیجیان نوجوان شهید.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: اگر به وجهه مشترکی بین انبیا، اولیای الهی، اهل‌بیت (ع) و انسان‌های باکمال را توجه کنیم می‌بینیم که همه آن‌ها دارای نگاه تکلیف‌گرا بوده‌اند.

وی با بیان اینکه اگر نگاه تکلیف‌گرا داشته باشیم همه طی مسیر عمر شیرین می‌شود، گفت: آنچه دنیا در مقابل آن زانو می‌زند همین نگاه تکلیف‌گرا است.

مرادی تصریح کرد: آنچه دوست و دشمن انگشت حیرت در برابر آن به لب می‌گزند همین داشتن نگاه تکلیف‌گرای شهدای ما است.

وی با اشاره به رویش‌های انقلاب اسلامی گفت: امروز سجاد شاه‌سنایی از جمله همان رویش‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس‌ است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بصیرت و دشمن‌شناسی را ویژگی بارز شهدا عنوان کرد و افزود: سجاد شاه‌سنایی از پاسداران با بصیرت، تکلیف‌گرا برای دفاع از حرم اصرار داشت ولی فرمانده وی مانع آن می‌شد.

وی با اشاره به فعالیت‌های قرارگاه‌های عبری، عربی و آمریکایی علیه نظام جمهوری اسلامی، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب روز گذشته از فعالیت‌های این قرارگاه‌ها در رقم زدن فتنه اخیر در کشور پرده برداشتند.

مرادی تأکید کرد: باید طوری بصیرت و دشمن‌شناسی خود را بالا ببریم تا هرگز قرارگاه‌های دشمن نتواند در آینده برای این کشور توطئه‌چینی بکند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها