خبرهای داغ:
سرپرست مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل راه و شهرسازی استان همدان خبر داد
سرپرست مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از برگزاری نمایشگاه تخصصی با موضوع مقاوم سازی بناها و تاسیسات شهری و روستایی در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۳۷۷۸
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰

برگزاری نمایشگاه تخصصی مقاوم‌سازی بناها و تاسیسات شهری و روستایی در همدانمحمدحسین مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: با توجه به مخاطرات طبیعی اخیر و رخداد زلزله‌های شهرهای متعدد کشور ه ویژه زلزله استان کرمانشاه ، این اداره کل اقدام به برگزاری نمایشگاه تخصصی با موضوع مقاوم‌سازی بناها و تاسیسات شهری و روستایی کرده است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه ضمن انعکاس تصاویر تخریب سازه های مناطق آسیب دیده ناشی از زلزله به بررسی دلایل تخریب و آسیب ساختمان ها پرداخته شد.

سرپرست مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل راه و شهرسازی استان همدان یادآور شد: امیدواریم این نمایشگاه مقدمه‌ای باشد برای اینکه همه مردم از جمله مسئولان در خصوص رعایت نکات ایمنی  نظارت بر اجرا و جدی گرفتن ضوابط و مقررات مربوطه همت بیشتری کنند.

وی ادامه داد: نکات و مسایل ایمنی را باید دقیق اجرا کنیم و آن قدر تکرار شود تا برای انجام دادن آنها نیاز به فکر کردن نداشته باشیم.

مرادی بیان کرد: زلزله در كشورهای پيشرفته به خصوص در زمينه ساختمان كه درگيری نزديكی هم با زلزله دارند، همچون ژاپن و آمريكا تقريبا مهار شده است، آنان توانسته‌اند با بهينه‌سازی ساختمان‌هايشان و رعايت اصول ايمنی در ساخت و نظارت بر اجرا به نقطه‌ای برسند كه بگويند در كشور ما زلزله بلا نيست .

وی عنوان کرد: امیدواریم با بهینه‌سازی ساختمان‌ها و رعایت اصول ایمنی در ساخت و نظارت بر اجرا به نقطه ای برسیم که بگوییم در کشور ما زلزله بلا نیست.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات