سرپرست محیط زیست استان مرکزی گفت: در 9 ماهه نخست امسال تعداد روزهای آلوده این کلان‌شهر 51 روز بوده است که تنها 4 روز آن برای تمامی گروه‌های ناسالم گزارش شده است.
کد خبر: ۸۹۷۳۷۴۰
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ رضا میرزایی سرپرست محیط زیست استان مرکزی در جلسه کارگروه طرح جامع کاهش آلودگی هوای اراک به ارائه گزارشی درخصوص وضعیت روزهای آلاینده شهرستان اراک در سال جاری پرداخت و گفت: در 9 ماهه نخست امسال تعداد روزهای آلوده این کلان‌شهر 51 روز بوده است که تنها 4 روز آن برای تمامی گروه‌های ناسالم گزارش شده است.

وی افزود: تعداد روزهای آلوده اراک در مدت مذکور 87 روز بوده است که امسال بیش از 41 درصد تعداد روزهای آلوده در اراک کاهش داشته است.

سرپرست محیط زیست استان مرکزی تصریح کرد: بیشترین روزهای ناسالم اراک با 8 روز ناسالم در ماه‌های تیر و شهریور و کمترین روزهای ناسالم در ماه‌های خرداد و مرداد بوده است.

میرزایی با بیان اینکه طرح جامع کاهش آلودگی هوای اراک در حال حاضر مورد بازنگری قرار گرفته است، گفت: این طرح توسط مشاور در حال بازنگری است و با توجه به انجام شدن بخشی از کار در جلسه آتی کارگروه گزارشی از روند اجرای مطالعات و بازنگری توسط مشاور ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات