رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی در گفت‌وگو با «بسیج»:

سپاه و بسیج، مستحکم ترین بازوهای انقلاب اسلامی هستند

رئیس زاده با بیان اینکه تشکیل بسیج باعث بیمه شدن انقلاب شد،گفت: امروزه می بینیم که دشمنان در برابر قدرت سپاه و بسیج ناکام مانده اند و به همین دلیل،دست به تبلیغات منفی بر علیه این دو نهاد انقلابی می زنند.
کد خبر: ۸۹۷۳۷۳۰
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸
محمد رئیس‌زاده رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه هجمه های استکبار جهانی بر علیه سپاه و بسیج نشان دهنده تاثیرگذاری این دو نهاد مردمی و انقلابی در برابر زیاده خواهی و حیله های دشمنان است، اظهار داشت: دشمنان انقلاب با رصد دقیق شرایط به درستی دریافته‌اند که مستحکم‌ترین بازوی ولایت که در برابر هجمه‌ها و انحرافات ایستاده و مانع تحقق رویای دشمنان شده است سپاه و بسیج است و از این رو سعی دارند در مقاطع مختلف به بهانه‌های گوناگون سمت پیکان تجاوز و ترور شخصیت خود را بر سپاه پاسداران متمرکز کنند که با ارزیابی از کارنامه درخشان سپاه در عرصه‌های گوناگون علت آشفتگی دشمنان را در می‌یابیم.

وی ادامه داد: خودسازی، بصیرت، ولایتمداری، ایمان، تقوا و دشمن شناسی و... از مهمترین شاخصه‌های بسیجیان و پاسداران است و  سپاه و بسیج به عنوان نهادی که جوشیده از بطن مردم است با شکل‌گیری بسیج، ساختاری پایان ناپذیر در حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایجاد کرده است.
 
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی در پایان خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) به عنوان یکی از اندیشمندان عصر حاضر، با تشکیل بسیج در سال 58 باعث بیمه شدن انقلاب اسلامی شد و امروز می بینیم که دشمنان در برابر قدرت سپاه و بسیج ناکام مانده اند و به همین دلیل، دست به تبلیغات منفی بر علیه این دو نهاد انقلابی می زنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار