معاون اداری و مالی کمیته امداد کشور ارائه خدمت به شریف‌ترین گروه مخاطب است، گفت: کسب مهارت از الزامات کارکنان کمیته امداد برای ارائه خدمات به زیباترین و مؤثرترین شکل به مددجویان تحت حمایت است.
کد خبر: ۸۹۷۳۷۰۶
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ عسگریان معاون اداری و مالی کمیته امداد کشور در مرحله دوم دوره آموزشی مدیران کمیته امداد استان مرکزی  به تبیین برنامه‌های آموزشی کمیته امداد پرداخت.

وی بابیان اینکه افتخار ما در کمیته امداد ارائه خدمت به شریف‌ترین گروه مخاطب است، گفت: کسب مهارت از الزامات کارکنان کمیته امداد برای ارائه خدمات به زیباترین و مؤثرترین شکل به مددجویان تحت حمایت است.

معاون اداری و مالی کمیته امداد کشور با اشاره به اینکه آموزش در کمیته امداد در سه وجه طراحی و به شکل متمرکز در حال اجرا است، افزود: بخش اول تخصصی و دانشی است، با این هدف که دانش به‌گونه‌ای منتقل شود که نیازهای مخاطبین کمیته امداد که طیفی از گروه‌های مختلف شامل زنان بی‌سرپرست، خانوارهای بد سرپرست، ایتام و افراد ناتوان را شامل می‌شود به شکل اصولی برآورده کند.

عسگریان تصریح کرد: بخش دوم ارزش‌ها است یعنی گروهی که دارد این فعالیت‌ها را انجام می‌دهد باید اهداف متبرکی بر اساس مبانی دینی و اعتقادی داشته باشد و این مبانی را به‌عنوان مبانی اساسی برای درک گروه هدف و اجرای برنامه‌هایش قرار دهد.

معاون اداری و مالی کمیته امداد کشور در ادامه با اشاره به اهمیت کسب مهارت به‌عنوان وجه سوم آموزش در کمیته امداد افزود: آنچه که یک مددکار به‌عنوان مهارت در امداد نیاز دارد و آن چیزی که در زمان حال و آینده گروه مخاطب ما تأثیرگذار است در این دوره آموزش داده می‌شود.

وی در پایان با تأکید بر خدمت‌رسانی مؤثر و کارآمد به مددجویان گفت: محرومان این استحقاق رادارند که بهترین خدمت به آن‌ها ارائه شود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات