فرمانده تیپ پمکا میانه در نشست هم اندیشی نیروهای مسلح این شهرستان با بیان اینکه نیروهای مسلح با فرماندهی واحد، هدفی واحد را دنبال می کنند، گفت: تنها تفاوت نیروهای مسلح کشور در وظایف محوله به آن هاست.
کد خبر: ۸۹۷۳۶۸۹
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سیروس محمدی تدابیر راهگشای امام خمینی(ره) را موجب سربلندی، عزت و عاقبت به خیری کشور دانست و افزود: تشکیل دفاتر نمایندگی ولی فقیه و عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح نیز از تدابیر بسیار ارزنده امام بود که کانونی مطمئن برای طرح ریزی سیاسی، رفع مشکلات اعتقادی و درد و دل کارکنان است.

   وی با اشاره به وظایف ذاتی نیروهای مسلح و اتحاد و یکدلی نیروها تحت فرماندهی واحد و مقتدرانه ولایت فقیه، گفت: اگر چه وظایف نیروهای سه گانه، متفاوت است اما هدف و مسیر یکی است و پناهگاهی امن برای جامعه می باشد.

  محمدی ادامه داد: عدم صداقت کشورهای همسایه و دشمنی های پنهان و آشکار آن ها با جمهوری اسلامی، می طلبد که پیشاز  آن که آن ها بتوانند بحرانی در کشور ما ایجاد کنند، با برنامه ریزی های مناسب، راه های نفوذ را بر آن ها بسته و طرح هایی کارا برای مقابله با دشمن داشته باشیم و هرگز منتظر بحران و مقابله با آن نباشیم.

   وی بر لزوم آشناسازی و پیوند بین جوانان نسل امروز با تفکرات و اهداف جوانان نسل اول انقلاب، تاکید کرد و افزود: باید جوانان را در مسیر سیره عملی اسلام حرکت دهیم و نگذاریم فضای مجازی آلوده موجب انحراف آنان گردد چرا که انحراف جوانان از مسیر انقلاب و اسلام، زنگ خطری جدی برای آینده کشور و اسلام است.

ارسال نظرات