معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: رسانه ها با بصیرت و انقلابی گری خود در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
کد خبر: ۸۹۷۳۶۵۸
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵

سرهنگ پاسدار عوضعلی فقیری در گفتگو با خبرنگار خبرکزاری بسیج از زاهدان اظهار داشت: استان سیستان و بلوچستان به جهت وسعت زیاد و موقعیت استراتژیک نسبت به دیگر استان‌ها وضعیتی متفاوت دارد.

وی افزود: وسعت زیاداستان باعث شده تا در بسیاری از زیرساخت‌ها هنوز به حد مطلوب دست نیافته باشیم.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها بدنبال هدایت افکار عمومی به سمت توسعه و پیشرفت باشند، تصریح کرد:رسانه‌ها با بصیرت و انقلابی گری خود در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند


وی خاطرنشان کرد: رسانه با همراه با سایر دستگاه‌های اجرایی با نگاهی بی طرفانه به ایده پردازی برای رفع مشکلات جامعه بپردازد.

وی بیان کرد: امروز همه اقشار به جزء افرادی که ضد انقلاب هستند در زیر چتر بسیج قرار دارند همچنین افرادی که منتقد هستند نیز در بسیج جای دارند.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان گفت: مطالبه گری باید در چارچوب مشخص شده صورت پذیرد تا بتواند در جامعه تاثیر گذار باشد.

فقیری افزود: ۷۰ درصد مشکلات استان منشاء غیر اقتصادی دارد که نیاز به بودجه و سرمایه ندارد و ریشه آن‌ها سوء مدیریت است.

وی ادامه داد: در بحث مطالبه گری اصحاب رسانه هم نقاط ضعف و هم قوت را در نظر بگیرند و آن‌ها را منعکس نمایند تا رصد مشکلات ،منصفانه و واقعی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه، تشویق بیش از تنبیه اثر گذار است، تصریح کرد: در جمهوری اسلامی ایران هیچ مشکل غیر قابل حلی وجود ندارد و اگرمشکلات به صورت علمی حل شود، قطعا تاثیر عمیق تری در جامعه خواهد گذاشت.
ارسال نظرات