خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
کارشناس مسائل سیاسی ناحیه ی امام صادق(ع)
کارشناس مسائل سیاسی ناحیه امام صادق(علیه السلام) اصفهان گفت : اغتشاشات و آشوب های اخیر با برنامه ریزی از قبل مشخص شده سعی شده بود بین مردم و حاکمیت شکاف ایجاد کند.
کد خبر: ۸۹۷۳۶۵۷
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه ی امام صادق (علیه السلام) اصفهان، حمید باقری کارشناس مسائل سیاسی در جمع کارکنان ناحیه اغتشاشات اخیر را که ابتدای امر با اعتراضات اجتماعی – معیشتی شروع گردید در اثر سوء استفاده دشمنان و همچنین بی تدبیری برخی از مسئولان (که رهبرمعظم انقلاب قبلا به آنها تذکر داده بود) به آشوب های خیابانی منجر شد.

باقری افزود : در این راستا دشمنان خارجی خصوصا آمریکا ،صهیونیست ها و عربستان که همیشه مترصد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند از این فرصت به بهترین وجه استفاده کرده و سعی کردند  بین مردم و حاکمیت شکاف ایجاد نمایند.

وی در ادامه گفت : متأسفانه بی تدبیری برخی از مسئولین و عملکرد آنان مثل لایحه ی بودجه ی سال 97 که توجه کمتری به اقشار آسیب پذیر جامعه نموده بود و همچنین حفره های اطلاعاتی سبب شدت گرفتن این قضایا گردید البته روشنگری های برخی از دلسوزان انقلاب خصوصا رهبر معظم انقلاب در جمع شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و همچنین بصیرت مثال زدنی مردم ایران که این بار عکس فتنه ی 88 در زمان بسیار کوتاهتری به تشخیص رسیده و اعتراضات اجتماعی را از حرکت های براندازانه جدا کرده و سبب عقیم ماندن این فتنه شدند.   

باقری در پایان تأکید کرد البته مردم فهیم ایران خواسته ها و مطالبات بحقی دارند که باید در زمان و موقعیت خودش پاسخ داده شود و در راهپیمایی های پس از این آشوب ها نشان دادند که خط  آنها از این فتنه گران جدا می باشد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار