جلسه هیئت اندیشه‌ورز بسیج دانشجویی اردکان با موضوع فضای مجازی و تأثیرات آن روی قشر دانشجو با حضور صاحب‌نظران این عرصه در دفتر بسیج دانشجویی اردکان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۳۶۵۲
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، روز گذشته جلسه هیئت اندیشه‌ورز بسیج دانشجویی شهرستان اردکان با حضور فعالان بسیج دانشجویی این شهرستان و نخبگان و صاحب‌نظران حوزه رسانه و فضای مجازی در محل دفتر بسیج دانشجویی این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه ضمن بررسی کارکرد‌ها و تأثیرات مختلف فضای مجازی بر اجتماع به‌خصوص قشر دانشجو و جوان کشور، بر لزوم برنامه‌ریزی هدفمند و منظم جهت افزایش سواد رسانه‌ای و ترویج استفاده از پیام‌رسان‌های ایرانی در این عرصه تأکید شد.

همچنین پیشنهاد‌های مختلفی توسط حاضرین در این راستا و به‌منظور ترغیب دانشجویان اردکانی به استفاده بهینه‌تر از فضای مجازی و تشویق آن‌ها به استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی ارائه شد که این پیشنهاد‌ها موردبحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد برنامه‌هایی به این منظور در سطح دانشگاه‌ها اجرا شود.
گفتنی است این جلسات به‌طور منظم و با حضور نخبگان دانشگاهی اردکان و فعالان دانشجویی با موضوعات مختلف و به همت بسیج دانشجویی این شهرستان برگزار می‌شود.
ارسال نظرات