بسیج، پس از پیگیری‌های مداوم و اعمال قوانین و مقررات از طرف دادستانی اردبیل قسمت دوم مطالبات کارگران ذوب‌آهن اردبیل به مبلغ ۷۵۰ میلیون تومان به صورت نقد به حساب کارگران این کارخانه واریز شد که کارگران این کارخانه از دادستان اردبیل قدردانی کردند
کد خبر: ۸۹۷۳۶۴۵
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴

تقدیر و تشکر کارگران ذوب آهن از دادستان اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، پس از پیگیری‌های مداوم و اعمال قوانین و مقررات از طرف دادستانی اردبیل قسمت دوم مطالبات کارگران ذوب‌آهن اردبیل به مبلغ 750 میلیون تومان به صورت نقد به حساب کارگران این کارخانه واریز شد که کارگران این کارخانه از دادستان اردبیل قدردانی کردند که در متن نامه ای آمده است:

بسمه تعالی
جناب آقای عتباتی دادستان محترم عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل
با سلام و عرض ادب،
نزدیک 2 سال است به جهت پیگیری کارم بعنوان یک شهروند حضور مستمر و روزانه در آن دادسرا دارم و مرتب تردد میکنم برخود وظیفه میدانم آنچه که در این مدت خود ، بعنوان یک ارباب رجوع ویک شهروند شاهد آن بوده ام بیان نمایم تا شاید بدینوسیله تشکر و قدردانی کرده باشم از زحمات وبار سنگینی که به دوش میکشید و هم تسکینی باشد برآلامی که در این راه متحمل میشوید.

اما مانده ام از کجا شروع کنم؟

از اتفاقی که برای دخترک بی گناه ، آتنا اصلانی افتاد و احساسات عمومی را جریحه دار کرد و در کمترین زمان ممکن با مدیریت حضرتعالی مجرم به سزای عمل خود رسید واقدامات به موقع و فوری شما مثل آبی بود بر روی آتش ؟

از اراذل و اوباشی که کارشان عربده کشی و زورگویی و هنجارشکنی اجتماعی و برهم زدن آرامش و آسایش مردم بود و ما شاهد تنگ شدن عرصه بر آنان و خرد شدن هیبت شان در مقابل قانون و به زانو در آمدن شان در سایه اقدامات و برخورد قاطع حضرتعالی و همکاران محترم زیر مجموعه بودیم ؟ مسلما در این خصوص رتبه بالای شهرواستان اردبیل در کشوراز نظر امنیت اجتماعی خود گواه این مسئله است و مرهون زحمات حضرتعالی است.

ویا از پیرزنی که برای تظلم و دادخواهی مراجعه کرده بود و خارج از نوبت به اموراتش رسیدگی کردید و موقع خروج در حالی که دستش را به نشانه شکر بالا برده بود اشک شوق در چشمانش حلقه زده بود؟
ویا از اتباع خارجه ای که با پیدا کردن دزد اموالش در شهر غریب آبرو داری کردید برای شهر و کشورمان؟
ویا از مسئولین ومدیرانی که از ترس برخورد جنابعالی در جایگاه مدعی العموم ترجیح دادند صراط مستقیم را انتخاب کنند که بهیود کیفیت آسفالتهای معابر و خیابانهای سطح شهر که موجب رضایتمندی شهروندان هم شد ، مدیون تذکرات و اقدامات حضزتعالی میباشد؟

ویا از من کارگری که زورم به کارفرما نمیرسید و ادارات و نهادهای ذیربط خارج از گود فقط نظاره گر بودند و ورود حضرتعالی موجب استیفای حقوق گردید ؟ وهزاران مورد دیگر ....

قطع به یقین حضرتعالی هیچ نیازی به قلم فرسایی ما به عنوان یک شهروند ندارید و شان شما اجلّ از آنست،اما من به عنوان یک شهروند به مسئولین ومدیران لایقی مثل شما که عملکرد صحیح شان اساس و پایه پیشرفت یک شهر و استان و حتی کشور است نیاز دارم.

با صراحت اعتراف میکنم وجود شما نعمتی است برای شهر واستان من و متقابلا از دست دادن شما ضایعه ای است بس بزرگ.
میخواهم بگویم در کسوت و جایگاه دادستانی خاری هستید بر چشم ظالم و سپری هستی در دست مظلوم وخدا سایه شما را از سر ما کم نکند.
پس دست مریزاد و خسته نباشید و خدا قوت دادگر.
سایه عالی مستدام
با تشکر
علی محمدی نماینده کارگران ذوب آهن

ارسال نظرات