پس از 29 سال چشم انتظاری خبر تفحص و پیدا شدن پیکر مطهر شهید حمید انبارکی از شهرستان تنگستان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به مادر این شهید والامقام تقدیم شد.
کد خبر: ۸۹۷۳۶۳۶
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی صبح امروز و پس از 29 سال چشم انتظاری خبر پیدا شدن پیکر شهید حمید انبارکی از زبان امام جمعه شهر اهرم ب مادر این شهید داده شد.

مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان بوشهر در این مراسم گفت: پیکر شهید حمید انبارکی با اعلام کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح هم اکنون در معراج شهدا است و با آزمایش DNAمشخص شده است و صبح روز دوشنبه مراسم استقبال با حضورنماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و مسئولین استانی در فرودگاه بوشهر برگزار می شود.

وی افزود: این شهید والا مقام در سال 67 و در ناو تیپ امیر المومنین عضویت داشتند و در عملیات باز پس گیری جزیزه مجنون به درجه رفیع شهادت نائل شد و با تلاش کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تفحص شده است.

موحد ادامه داد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری هر وقت کشور ما با مشکلی مواجه شد شهدا با حضور و ظهور خودشون به جامعه انقلابی جان تازه ای می دهند.

گفتنی است شهید حمید انبارکی در سال 1351 و در روستای انبارک شهرستان تنگستان متولد شده و در دوران دفاع مقدس   در جبهه های حق علیه باطل حضور داشت وبالاخره در سن 16 سالگی  و در عملیات باز پس گیری جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 

ارسال نظرات