خبرهای داغ:
معاون سازمان تبلیغات اسلامی قزوین اذعان کرد: رهبر انقلاب حدود 8 سال پیش انجام کار خوب، درست و به موقع توسط افراد و در جایگاه‌‌های مختلف را عامل اصلی رفع مشکلات کشور مطرح نمودند که امروز نیز باید در جامعه بدان عمل گردد.
کد خبر: ۸۹۷۳۶۲۱
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹

حجت‌الاسلام عباس نظری معاون سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون بیانات مقام معظم رهبری در دیدارشان با مردم قم اظهار کرد: رهبر انقلاب حدود 8 سال پیش انجام کار خوب، درست و به موقع توسط افراد و در جایگاه‌‌های مختلف را عامل اصلی رفع مشکلات کشور مطرح نمودند که امروز نیز باید در جامعه بدان عمل گردد.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدارشان با مردم قم مطرح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اشاره کردند ما امروز مشکل و معضل لاینحلی را در کشور نداشته و باید با تکیه و باور به واژه "ما می‌توانیم" پیش برویم.
این مسئول تبیین کرد: برای حل مشکلات کشور و جامعه مسئولین، دولتمردان و همه آحاد ملت باید مشکلات کشور و مردم را همچون مشکلات شخصی خود و خانواده‌شان دانسته و برای رفع آن وقت و هزینه لازم را صرف کرده و راهکاری اساسی در این خصوص اتخاذ شود.
معاون سازمان تبلیغات اسلامی قزوین باور به دشمنی دشمن با ما را امری مهم و ضروری عنوان کرد و گفت: دشمن هرگز با ما شوخی نداشته و دشمنیش با ما دشمنی جدی و دیرینه‌ای است لذا ما هم باید در برابر دشمنی‌های دشمن جدی بوده و به دنبال راهکارهایی اساسی برای مقابله با آن‌ها باشیم.
نظری با اشاره به پاتک‌های 40ساله دشمن تشریح کرد: دشمن همواره در حال پاتک زدن به ما است و ما باید امروز همانطور که در دوران 8سال دفاع مقدس با آرایش و نقشه نظامی راه‌های نفوذ به سنگرهای دشمن را شناسایی کردیم امروز هم این راه‌ها را شناسایی کرده و نقشه‌های دشمن را نقش برآب کنیم.
وی در بخش پایانی این گفت و گو با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که مگس‌ها همواره بر روی زخم‌خا می‌نشینند، خاطرنشان کرد: مشکلات مردم و جامعه همچون زخم‌هایی برای کشورمان هستند لذا با جلوگیری از ایجاد مشکل و یا معضلی برای جامعه می‌توان جلوی ورود و نفوذ دشمنان که همان مگسان روی زخم هستند را به کشور بگیریم.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها