خبرهای داغ:
حجت الاسلام حیدری در کارگاه سبک زندگی قرآنی در شاهرود گفت: باور‌ها و اعتقادات نقشی اساسی در خانواده دارند و ازدواج را امر مقدّسی می‌داند و همگان را به این امر فرا خوانده است و به آن تشویق می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۷۳۶۱۴
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج شاهرود؛ حجت الاسلام والمسلمین حیدری در کارگاه سبک زندگی قرآنی در شاهرود، اظهارکرد: از منظر قرآن کریم و سنّت پیشوایان معصوم (ع)، باور‌ها و اعتقادات نقشی اساسی در خانواده دارند و ازدواج را امر مقدّسی می‌داند و همگان را به این امر فرا خوانده است و به آن تشویق می‌کنند.
وی با اشاره به تعریف از سبک زندگی اسلامی، ادامه داد: شیوه‌هایی از زندگی است که انسان با تکیه بر نظام ارزشی و مبانی اعتقادی خود در زندگی فردی و اجتماعی برای ایجاد ارتباط با محیط و جامعه، پاسخ به خواسته‌ها و تأمین نیازهایش به‌کار می‌گیرد.
در بخش دوم این کارگاه، این استاد به باور‌ها و اندیشه‌ها که در سبک زندگی خانوادگی نقش اساسی دارند، اشاره، و ابراز داشت: اعتقاد به خدا، اعتقاد به رسالت و نبوّت و اعتقاد به معاد و زندگی پس از مرگ از مهم‌ترین این باور‌ها است.
محمد ابراهیمی مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود گفت: کارگاه سبک زندگی قرآنی با همکاری این موسسه و مشارکت دارالقرآن امام حسن مجتبی (ع) با حضور قرآن آموزان، مربیان، اساتید و اقشار مختلف مردم، بمدت سه روز در دارالقرآن امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها