خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت:

اختصاص40میلیارد تومان به امر مدرسه سازی در چهار سال گذشته توسط خیرین

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین عنوان کرد: در استان قزوین در ۴ سال گذشته قریب به ۴۰ میلیارد تومان از طریق خیرین به امر مدرسه سازی اختصاص یافته است.
کد خبر: ۸۹۷۳۶۱۳
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آشناگر معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین در مراسم افتتاح مدرسه ۱۷ کلاسه صادقین که با حضور مسوولان کشوری و استانی برگزار شد بیان کرد: کار خیر، در هر عرصه ای عملی نیکو است و همیشه خیر و برکت آن نصیب بانی خواهد شد.
وی گفت: اگر این عمل خیر جهت علم آموزی و افزایش دانش یک جامعه باشد، این امر، خیری مستمر است و جزو ملزومات جامعه است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین اظهار کرد: منابع مالی دولت محدود است و تمایل دولت به افزایش سرانه آموزش برای ایجاد فضای کافی آموزش و علم آموزی، یک اراده جدی است.
آشناگر افزود: با توجه به محدودیت های مالی دولت، توانایی مورد نیاز جهت آموزش دانش آموزان فراهم نخواهد شد و به همین دلیل توانمندی مالی این کار باید به کمک توانمندان جامعه انجام شود.
وی عنوان کرد: این موج باید از سوی خیرین ایجاد شود همچنان که در سطح کشور این موج ایجاد شده و به کمک نسل آینده شتافته اند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین یادآور شد: در استان قزوین در ۴ سال گذشته قریب به ۴۰ میلیارد تومان از طریق خیرین به امر مدرسه سازی اختصاص یافته است.
آشناگر ادامه داد: امیدواریم که این موج خیرخواهانه به تمام عرصه های جانعه راه یابد چرا که یکی از مصادیق واقعی امر به معروف دعوت افراد برای شرکت در کار خیر است.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها