خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شال گفت: آمریکا انگلیس و رژیم صهیونیستی مانند روباه در کمین نشسته‌اند تا به ایران ضربه بزنند و این امر در اتفاقات اخیر به خوبی مشاهده شد و این در حالی است که در ابتدا تجمعات شکل اعتراضی داشت و بعد در روزهای آینده شکل دیگری به خود گرفت.
کد خبر: ۸۹۷۳۵۹۹
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴

مصطفی محمدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شال در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بسیج از قزوین ، پیرامون جراحت ناحیه پا که در اغتشاشات اخیر بوجود آمد بود، گفت: روز 11 دی ما در خیابان اصلی شهر تعدادی از مردم برای اعتراض به وضعیت اقتصادی کشور، گرانی و بیکاری به خیابان آمده بودند، متاسفانه گروهی آشوبگر که تعداد آن ها اندک بود از این فرصت استفاده کرده و برای برهم زدن آرامش و ایجاد رعب و وحشت میان مردم دست به شورش و اغتشاش زدند که در این هنگام بر اثر اصابت گلوله به پای بنده، مجروح شدم.
وی تصریح کرد: آمریکا انگلیس و رژیم صهیونیستی مانند روباه در کمین نشسته‌اند تا به ایران ضربه بزنند و این امر در اتفاقات اخیر به خوبی مشاهده شد و این در حالی است که در ابتدا تجمعات شکل اعتراضی داشت و بعد در روزهای آینده شکل دیگری به خود گرفت.
این مسئول با بیان اینکه کشور ما مردمان بصیری دارد عنوان کرد: مردم ما با وجود مشکلات معیشتی که دارند وقتی متوجه سوءاستفاده منافقان از مطالباتشان شدند راه خود را از این آشوبگران جدا کردند و نمونه بارز آن راهپیمایی‌هایی بود که در حمایت از نظام جمهوری اسلامی به صورت خودجوش در سراسر ایران برگزار شد.
محمدی با اشاره بر اینکه شهر ما،شهر شهیدپرور و عالمی دارد افزود: این راهپیمایی نشان دهنده بصیرت مردم است و مشت محکمی بر دهان استکبار و دشمنان اسلام است، دشمنان باید بدانند مردم هیچ‌گاه دست از نظام و آرمان‌های خود برنمی دارند.
وی هوشیاری و بصیرت مردم در این حوادث خیلی مهم بود که سبب شد مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کنند و این در حالی است که برخی اغتشاشگران اصلا بومی نبودند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شال گفت: اغتشاشات اخیر باعث جراحتم شد؛ اما خدارو شکر وضعیت جسمانی‌ام رو به بهبود است.
9001/30ت/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها