فرمانده نیروی زمینی ارتش:

در بُعد نظامی هیچ خطری کشور ما را تهدید نمی‌کند/جواب قاطع و محکم علیه هر تحریکی را داریم

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش در بالاترین سطح آمادگی نظامی و دفاعی خود قرار دارد و همراه دیگر نیرو‌های مسلح کشور آماده پاسخگویی به هر نوع تهدیدی از سوی دشمنان است.
کد خبر: ۸۹۷۳۵۹۷
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
  به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان،  امیر سرتیپ کیومرث حیدری در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: در بُعد نظامی هیچ خطری کشور ما را تهدید نمی‌کند و نه تنها آمریکا بلکه هر دشمن دیگری که بخواهد علیه کشور تحرکی داشته باشد جواب قاطع و محکمی می‌گیرد.

وی با بیان اینکه همانطور که رهبر انقلاب فرمودند، آمریکا علیه ایران اسلامی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، افزود: این باور در بین تمام یگان‌های نیرو‌های مسلح نهادینه شده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در رابطه با استان کردستان هم یادآور شد: کردستان یکی از مناطق تاریخی در ایران است که نقش مهمی در دفاع از کشور در طول هشت سال جنگ تحمیلی داشت.

سرتیپ حیدری تاکید کرد: در استان کردستان یگان‌های نظامی توانمندی از جمله لشکر پیاده ۲۸ هستند و در سنندج، مریوان و سقز تیپ‌های متحرک هجومی نیز مستقر شده است.

وی گفت: بررسی آخرین وضعیت آمادگی رزمی نیرو‌های ارتش در این استان و دیدار با خانواده نیرو‌های مستقر در کردستان از جمله اهداف سفر به این استان است.
 
سرتیپ حیدری افزود: ملت ایران همیشه ثابت کرده در خط امام و رهبری و پشت سر ولایت فقیه است و مسیر آن‌ها با کسانی که گوش به فرمان دشمنان هستند و پرچم جمهوری اسلامی را به آتش می‌کشند، تفاوت دارد.

وی در رابطه با ناآرامی‌های اخیر در کشور هم اضافه کرد: حساب افرادی که در این اغتشاشات حضور داشتند از ملت حزب الهی و ولایی ایران اسلامی جدا است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در ابتدای سفر خود به کردستان در همایش سرانگشتان قرارگاه تاکتیکی لشکر ۲۸ پیاده کردستان حضور پیدا کرد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات