رئیس شورای اسلامی شهر سنندج برنامه ریزی در حوزه کاهش اعتیاد را یک مسئله کلان کشوری دانست و عنوان کرد: متاسفانه مشکلات اقتصادی، یاس و ناامیدی موجب افزایش گرایش جوانان به سمت اعتیاد شده است که محدودیت منابع و حتی برخی از قوانین سختگیرانه هم در این زمینه باعث کندی کار‌ها شده است.
کد خبر: ۸۹۷۳۵۹۰
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

کردستان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: استان کردستان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است که این امنیت به همت نیرو‌های نظامی و انتظامی و اطلاعاتی و همچنین مردم با اصالت آن بوجود آمده است.

به گزارش ایسنا، منطقه کردستان، جلال شریعتی، شامگاه سه شنبه (۱۹ دی) در جلسه رسمی شورای شهر سنندج، ضمن اعلام حمایت شورا و شهرداری سنندج از برگزاری برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی، اظهار کرد: اقدامات خوبی هم در سال‌های گذشته در سنندج صورت گرفته است که جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه، اما متاسفانه معضلات و آسیب‌های اجتماعی در شهر سنندج رو به افزایش است، افزود: کم کاری در مدیران در سطح شهر وجود ندارد و اینکه آمار اعتیاد رو به افزایش است مسئله‌ایست که کل کشور با آن روبروست.


وی در ادامه منیت خواهی برخی از دستگاه‌های متولی را هم در عدم موفقیت طرح‌ها و برنامه‌های مبارزه با مواد مخدر موثر دانست و گفت: اگر دستگاه‌های متولی هماهنگ‌تر عمل کنند قطعا اقدامات این حوزه منجر به نتیجه خواهد شد.

شریعتی تصریح کرد: خوشبختانه استان کردستان پیشینه و اصالت فرهنگی دارد که همین مسئله مسئله موجب شده معضلات فرهنگی در آن کمتر باشد.

وی با بیان اینکه در آموزش و پرورش و دانشگاه‌های کشور نارسایی فرهنگی وجود دارد، عنوان کرد: باید برای جوانان الگوسازی صورت گیرد تا به سمت فرهنگ غربی گرایش پیدا نکنند.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج در بخشی دیگر از سخنان خود به اغتشاشات اخیر در کشور اشاره و خاطرنشان کرد: جای تقدیر دارد که مردم استان کردستان با اغتشاشگران همراهی نکردند و شاهد نا امنی در استان نبودیم.

وی همراهی مردم و مسئولان را با یکدیگر موجب کاهش مشکلات اقتصادی دانست و یادآور شد: خوشبختانه استان کردستان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است که این امنیت به همت نیرو‌های نظامی و انتظامی و اطلاعاتی و همچنین مردم با اصالت آن بوجود آمده است.
ارسال نظرات