خبرهای داغ:
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: حل مشکلات جامعه و مردم وظیفه همه است و قوای سه گانه بر حل مشکلات اساسی جامعه تمرکز کنند.
کد خبر: ۸۹۷۳۵۰۷
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه،  سیدقاسم جاسمی در خصوص سخنان مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در دیدار با هزاران نفر از مردم قم به مناسبت قیام 19 دی ماه، اظهار داشت: مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)  به نحو احسن مسائل و مشکلات اخیری که در کشور رخ داد را تشریح کردند و امیدواریم با فرمایشات ایشان مسئولان متوجه باشند که باید مشکلات مردم بویژه طبقات ضعیف را هر چه سریعتر حل کنند.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای هدایت اغتشاشات اخیر دشمنان به صورت سازماندهی شده عمل می کردند و طراحی‌هایی را انجام داده بودند تا مردم را در مقابل حکومت قرار دهند، بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی بعد از گذشت حدود 4 دهه از عمر انقلاب اسلامی مردم را به خوبی نشناخته‌اند زیرا تا مردم هدف دشمن از جهت دهی به اعتراضات را مشاهده کرد، راه خود را از آشوبگران جدا کردند.

 

وی افزود: براندازی نظام جمهوری اسلامی هدف آمریکا است و در این راه هیچ گاه کوتاه نمی آیند،گرچه که ممکن است در دولت های مختلف آمریکایی بروز این سیاست‌ها شدت و ضعف داشته باشد؛ترامپ همان راهی را می رود که اوباما نیز در آن قدم برداشت.

 

جاسمی با اشاره به اینکه هرچند دشمن در این آشوب ها نقش داشت؛ولی نباید از مشکلاتی که در جامعه وجود دارد و مردم را آزار می دهد،غفلت بورزیم، متذکر شد: اگر مشکلات موجود در کشور را برطرف کنیم؛دشمن هیچ گاه نمی‌تواند بر این بسترها موج سواری کند.

 

نماینده مردم کرمانشاه درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تلاش برای بهبود وضع مردم وظیفه تمام مسئولان است و در این راه هیچ کسی نباید کوتاهی کند،گفت:قوای سه گانه باید برای حل مشکلات و مسائل اساسی کشور تمرکزکنند تا شاهد افزایش بیش از پیش رضایتمندی مردم باشیم.

ارسال نظرات