مدیر کانون بازنشستگان کردستان در جمع بازنشستگان بانه ای:
مدیر کانون بازنشستگان کردستان با اشاره به وضعیت حقوق بازنشستگان گفت: تلاش می‌کنیم حقوق بازنشستگان افزایش یابد.
کد خبر: ۸۹۷۳۴۸۹
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، فریدون صفرخانی امروز در مراسم محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه شهرستان بانه اظهار داشت: کانون بازنشستگان نیرو‌های مسلح استان کردستان بمنظور رسیدگی به وضعیت معیشتی و مشکلات بازنشستگان استان سالانه دو مورد نشست با این عزیزان در سراسر استان دارد.

وی با اشاره به وضعیت حقوق بازنشستگان گفت: طبق قانون می‌بایست اختلاف حقوق بازنشستگان با شاغلین ۱۵ درصد باشد که متاسفانه این میزان در مورد بازنشستگان سپاه صدق نمی‌کند.

صفرخانی خاطرنشان کرد: میزان سنوات خدمت بازنشستگان و تعداد سال‌هایی که آن‌ها در دوران خدمتی خود بیمه واریز کرده اند در میزان حقوق دریافتی بازنشستگان اثر گذار است.

مدیرکل کانون بازنشستگان استان کردستان تصریح کرد: بازنشستگانی که قبل از سال ۸۶ بازنشست شدند حقوقشان برابر نظام هماهنگ نیست که اقداماتی در این زمینه انجام دادیم و در شرف انجام است.

صفرخانی همچنین با اشاره به کلام رهبر معظم انقلاب در مورد بازنشستگان گفت: در کلام رهبر معظم انقلاب بازنشستگی دوران انزوا و گوشه نشینی نیست بلکه دوران افتخار و بالندگی است.

وی همچنین با تاکید بر اشتغال بازنشستگان در کار‌های اقتصادی و تولیدی از بازنشستگان خواست در زمینه‌هایی که سر رشته ندارند ورود پیدا نکنند.

وی خاطرنشان کرد؛ مدیریت منابع و ایجاد درامد با اشتغال به حرفه‌هایی که زیان مالی برای بازنشستگان ندارد بسیار ضروری است.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات