رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان، ضمن قدردانی از حضور به موقع مردم در محکومیت اغتشاشات اخیر، تصریح کرد: اغتشاش تمام شد اما انتقاد تمام نشده است و نقد منصفانه می تواند در پیشبرد اهداف انقلاب و آبادانی کشور موثر واقع شود.
کد خبر: ۸۹۷۳۴۷۱
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر میزایی در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر استان هرمزگان، دهه فجر سال جاری را از دو جهت حائز اهمیت دانست و عنوان کرد: اغتشاشات اخیر که دشمنان با هدف القای عدم رضایت و تقابل مردم با نظام از حرکت اعتراض آمیز مردمی نسبت به وضع موجود سوء استفاده کردند و قرار گرفتن درآستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب بر اهمیت دهه فجر امسال افزوده است.

 

وی با اشاره به جشن های استقلال کشورهای مختلف، خاطرنشان کرد: در همه دنیا مرسوم است که سالگرد استقلال کشورها جشن گرفته می شود، اما در جمهوری اسلامی ایران این جشن از جایگاه بالاتری برخوردار است و حضور آحاد مردم در جشن های پیروزی انقلاب تجدید میثاق با آرمان های انقلاب و نظام و بیعت مجدد با اصل مترقی ولایت فقیه است.

 

حجت الاسلام و المسلمین میرزایی با اشاره به توطئه های دشمن در آستانه چهلمین بهار انقلاب اسلامی، افزود: اتاق های فکر استکبار جهانی با بهره گیری از عناصر خود، دو سال پیش همایشی برگزار کردند و در آن همایش صراحتا اعلام داشتند که جمهوری اسلامی چهلمین سالگرد پیزوزی انقلابش را نخواهد دید.

 

وی با ذکر این نکته که رهبر معظم انقلاب(حفظه الله) فرمودند که دشمن هر 10 سال یکبار توطئه شومی را علیه نظام جمهوری اسلامی به قصد براندازی به راه می اندازد؛ یادآور شد: فتنه های سال های 78 و 88 گواه بر این مطلب بود اما سومین فتنه باید در سال 98 اتفاق می افتاد اما با توجه به درپیش بودن چهلمین سال پیروزی انقلاب و اعلام استکبار مبنی بر اینکه نظام اسلامی بهار چهلمش را نمی بیند؛ از روی دستپاچگی در دی ماه سال جاری از حرکت های اعتراض آمیز مردمی نسبت به مسائل اقتصادی و معیشتی سوء استفاده کرده و درصدد ایجاد آشوب در سراسر کشور برآمدند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه درایت هوشمندانه رهبری معظم انقلاب(مد ظله العالی) و حضور به موقع مردم همیشه در صحنه توطئه دشمن را خنثی کرد، گفت: مردم ایران که همواره و در همه شرایط از انقلاب، نظام و جایگاه رهبری دفاع کرده اند، این بار نیز طی چند روز قبل و بعد از 13 دی با حضور حماسی خود نقشه های دشمن را نقش برآب کردند.

 

وی با اذعان به اینکه مردم در محکوم کردن اغتشاشات اخیر به رسالت و وظیفه خود به بهترین شکل ممکن عمل کردند، تاکید کرد: حال نوبت مسئولان است که با کار جهادی و ایثارگرانه به مطالبات به حق مردمی به ویژه در بحث معیشت پاسخ مناسب و درخور شان ملت فهیم، آگاه و انقلابی بدهند.   

 

میرزایی با ذکر این نکته مهم که نباید به این موضوع یک سویه نگاه شود، تصریح کرد: به لطف خدا، درایت رهبر معظم انقلاب و هوشیاری و حضور به موقع مردم اغتشاش تمام شد اما انتقاد تمام نشده است و همه باید بدانیم که نقد منصفانه می تواند در پیشبرد اهداف متعالی انقلاب و آبادانی کشور موثر واقع شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش بر تبیین دستاوردها، آثار و برکات انقلاب و نظام جمهوری اسلامی با بهره گیری از ظرفیت ها، پتانسیل ها و ابزار مختلف برای عموم مردم به ویژه نسل جوان تاکید و اظهار کرد: مردم محوری و کیفی سازی باید در اجرای برنامه های پیروزی انقلاب سرلوحه قرار گیرد.

 

در این نشست اعضای ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان هرمزگان نظرات، پیشنهادها و ایده های خود را برای برگزاری هرچه بهتر برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ارائه کردند.

منبع:شبستان

ارسال نظرات