بعد از ظهر دیروز:

پدر شهیدان پور محمد در کنار فرزندانش آرام گرفت

پیکر پدر شهیدان پور محمد بعد از ظهر دیروز با حضور فرمانده و کارکنان سپاه امام رضا (ع) دشتی، جمعی از ایثارگران، خانواده های شهدا و اقشار مختلف مردم در روستای چهله دشتی تشییع و در کنار فرزندانش آرام گرفت.
کد خبر: ۸۹۷۳۴۶۲
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، پیکر مطهر حاج محمد پورمحمد پدر بزرگوار شهیدان عبدالرضا پورمحمد جاویدالاثر 21 ساله و شهید صدرالله پورمحمد 20 ساله در روستای چهله شهرستان دشتی تشییع و به خاک سپرده شد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی در حاشیه مراسم تشییع این پدر شهیدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان دشتی گفت: عزت، عظمت، امنیت و آرامش کشور مدیون خون پاک و مطهر شهداست به فرموده مقام معظم رهبری عزت امروز اسلام و مسلمین ثمره خون شهدا است.

علی غضنفری با بیان این‌که خانواده شهدا نماد صبر و شکیبایی هستند اضافه کرد: صبر و بردباری خانواده‌های شهدا باعث به دست آمدن پیروزی‌های مقتدرانه در 8 سال دفاع مقدس و مقاومت شد و عملکرد خانواده شهدا نزد خداوند دارای مزد و پاداش است.

وی ضمن تقدیر از حضور گسترده اقشار مختلف مردم در تشییع‌جنازه پدر شهیدان پورمحمد ادامه داد: دست‌آورد‌های عظیم نظام و انقلاب اسلامی نتیجه خون بهترین، پاک‌ترین و ناب‌ترین انسان‌هایی است که تمام هستی خود را در طبق اخلاص قراردادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات