رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه: مسئولان به پاس قدردانی از زحمات ملت ایران که در حفظ نظام و انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نکردند، جهت کاهش مشکلات اقتصادی تلاش کنند.
کد خبر: ۸۹۷۳۴۴۵
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه؛ حجت‌الاسلام کاظم دشت آبادی رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه، در گفتگو با سرو ابرکوه اظهار کرد: یکبار دیگر مردم ایران با وحدت و همبستگی بی نظیر، از فتنه‌ای که در چند روز اخیر توسط آشوب گران داخلی با حمایت خارجی‌ها در سایه مطالبات به حق مردم، رقم خورده بود، با سربلندی عبور کردند.
حجت‌الاسلام دشت آبادی افزود: فتنه گران در جریان اغتشاشات با توهین به مقدسات اسلامی، تخریب اموال عمومی، تجاوز به جان و مال مردم، قصد داشتند با ضربه زدن به نظام اسلامی، منافع کشور‌های حامی خود را تأمین کنند.
وی عنوان کرد: دولت‌های زیاده خواهی که چهره حقوق بشر به خود می‌گیرند، نه تنها حامی ایران نیستند بلکه مشکلات اقتصادی و تنگی معیشت مردم به واسطه تحریم‌های اعمالی از سوی آن‌ها به وجود آمده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه، گفت: مردم ایران نشان دادند همان‌گونه که از ابتدای انقلاب تا کنون در برابر انواع توطئه‌ها و فتنه‌ها از نظام اسلامی حمایت کردند، امروز نیز موجبات اقتدار و عزت آن را فراهم می‌کنند.
دشت آبادی بیان کرد: لذا مسئولان باید مراتب قدردانی خود را از ملت فهیم ایران، با تلاش جهت اجرای اقتصاد مقاومتی که تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است و پاسخ‌گویی به مطالبات به‌حق آن‌ها فراهم کنند، چراکه این مردم در حفظ و حراست نظام و انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکردند.
وی در پایان گفت: از همه‌کسانی که دل در گرو انقلاب دارند دعوت می‌شود؛ فردا ساعت ۱۰ صبح جهت شرکت در راهپیمایی محکومیت اغتشاش‌گران در میدان امام حسین (ع) حضور یابند.
ارسال نظرات