خبرهای داغ:
امام جمعه بستان آباد در آئین افتتاح مدرسه شش کلاسه ای در این شهرستان با بیان اینکه ورود خیران در افزایش سرانه فضاهای آموزشی در کشورمان بی بدیل است، گفت: مدرسه سازی برای خیران توفیق الهی بوده که برای هر کسی امکان پذیر نیست.
کد خبر: ۸۹۷۳۴۳۸
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدرضا رضوی قدردانی از خیران مدرسه ساز را متوجه دانش آموزان دانست و گفت: دانش آموزان با جدیت در تحصیل و با حفاظت ها مدارس می توانند قدردان خیران باشند.
وی با اشاره به اینکه بی هویتی دینی از خواسته های دشمنان است، از دانش آموزان خواست نسبت به تهاجم نرم فرهنگی دشمنان هوشیار باشند.
فرماندار شهرستان بستان آباد هم با بیان اینکه در زمان حاضر سه مدرسه خیرساز در این شهرستان در حال ساخت است، گفت: خیران به تعهدات خود با جدیت تمام عمل می کنند ولی در مقابل دستگاه های مربوطه برای حصار کشی و محوطه سازی مدارس کم لطفی می کنند.
سیدعلی موسوی توسعه اجتماعی را نیازمند توسعه فرهنگی دانست و افزود: آموزش و پرورش می تواند نقش خود را در این زمینه با حمایت های مردمی و خیران و با بسترسازی های مناسب انجام دهد.
محمد وحدتی نماینده مردم شهرستان بستان آباد در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه هنوز با استانداردهای فضاهای آموزشی در شهرستان فاصله داریم، افزود: بیش از 20 مدرسه برای افزایش فضاهای آموزشی در شهرستان نیاز داریم.
وی با اعلام اینکه 30 مدرسه در شهرستان بستان آباد نیازمند بهینه سازی و نوسازی است، افزود: خیران می توانند در ساخت و تکمیل فضاهای آموزشی شهرستان همت کنند.
صمد حسن زاده خیر مدرسه ساز نیز در این مراسم با بیان اینکه بیشترین بار آموزش بر عهده معلمان و مدیران آموزش و پرورش است، گفت: توسعه فرهنگی نیازمند تلاش بیشتری است و بیشتر مشکلات جامعه ناشی از ضعف فرهنگی است.
وی اعلام کرد: این مدرسه با عنوان رضوی به مساحت سه هزار متر مربع با زیر بنای 520 متردر خیابان ملت شهر بستان آباد و با اعتباری افزون بر 12 میلیارد ریال ساخته شده است.

 

ارسال نظرات