خبرگزاری بسیج: قیام 18 دی ماه سال 57 مردم حماسه ساز شهرستان ری یادآور حماسه پرشکوه و کم نظیر ملتی است که توانست تحت زعامت رهبری و هدایت بزرگمردی فرزانه و عالمی شجاع و با استقامت مردمى بلند همت،دررویارویی با طاغوت خون سرخ شان جاری و پیروز میدان شوند.
کد خبر: ۸۹۷۳۴۳۷
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۶

امروز یادآور معجزه «ایمان» ملت يكپارچه كشور ماست در مصاف با ظلم ؛ ستم و تاریکی !

امروز پیش از آن که حکایت از پيش درآمد پيروزى انقلاب داشته باشد ،گواه کارآمدی اندیشه دینی و نقش مؤثر  اتحاد و يك دلى و باورهای ميهنى و ملى مردم بوده است كه  در پیدایش حرکت های فراگیر و بنیادین انقلاب موثر افتاد .

 بی تردید امروزه همه ما بیش از هر زمان دیگر به خودسازی معنوی و اجتماعى محتاجیم و باید یکایک ملت ما در این زمینه، اهتمام کنند،امروز كه قیام  18 دیماه 57  برگ زرينى بر تاريخ اين شهر است ،بايد همچون سپر اخلاقی و وطن پرستى  استواری در برابر یورش ضدارزش ها باشد و باشد كه بر تجدید هویت ملى و دينى خود  و تمسک به ارزش های اخلاقى  و انسانی پای بفشاريم .

کارنامه انقلاب و قیام 18 دی ماه سال 57 مردم ستم دیده ری ؛  مشحون از رشادت ها و جان فشانی های فرزندان مخلص انقلاب همچون شهیدان والا مقام ؛ قاسم سبزعلی - علی کوهی نژاد - عباس ملکی و علی اصغر طرق رودی است و آیینه شفاف ایثارگری ها و تلاش های بی دریغ شخصیت های برجسته انقلاب است وما  امروز درکنار شهدای پیشگام انقلاب در شهرری ؛ مدیون 2797 شهید دفاع مقدس و مدافعان حرم حضرت زینب کبری (س ) در شهرستان ری هستیم و باید از آرمان های پاکشان پاسداری کنیم

این میراث گران بها که ره آورد خون هزاران انسان پاک و صدهافداکار راست قامت انقلاب است، بیش از هر دست آورد دیگر نیازمند پاسداری و نگهداری است.

شهدا خون دادند و تمامی امیدها و خوبی ها را با خود به ارمغان آوردند . پس مبادا " راه امام " را گم و " کلام امام " را فراموش کنیم .

همه ما باید بدانیم فروغ این کشور از فروغ آن خورشید جهان افروز بوده است .از فروغ شهدایی چون شهدای قیام 18 دیماه 57 شهرستان ری ؛عزیزانی که در جستجوی حقیقت راه شهادت را پیش گرفتند و حسین وار ؛ندا " هیهات منا الذله " سر دادند و ارزش های طاغوتی را مبدل به ارزش های قرآنی کردند و این راه و رسم حسینی بود که ما در جهان حرفی برای گفتن داریم

اسمعیل شاه محمدی

 

ارسال نظرات