مدیر کل تبلیغات اسلامی بوشهر تأکید کرد:

گسترش فعالیت‌های قرآنی در مناطق شهری و روستایی استان

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر بعد از ظهر سه شنبه در نشست مجمع قرآنیان استان بر لزوم گسترش فعالیت‌های قرآنی در مناطق شهری و روستایی این استان تأکید کرد.
کد خبر: ۸۹۷۳۴۳۱
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی گفت: تربیت کادر متخصص، حمایت از مراکز قرآنی، تقویت اتحادیه قرآنی و فعال کردن مجمع قرآنیان استان، محور برنامه‌های تبلیغات اسلامی بوشهر هستند.

وی اظهار کرد: گسترش فعالیّت‌های قرآنی در مناطق شهری و روستایی و برقراری تعامل مناسب بین متولیان، چهره‌ها و مراکز قرآنی با صدا و سیما در راستای انعکاس بیشتر برنامه‌ها و فعالیّت‌های قرآنی از مهم‌ترین اقداماتی است که لازم است در دستور کار مجمع قرار گیرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به نقش مهم مجمع در توسعه فعالیّت‌های قرآنی استان تصریح کرد: مجمع قرآنیان استان اتاق فکری برای تدوین طرح‌هایی در راستای توسعه برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی در سطح استان به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام سروستانی با تأکید بر لزوم اجتناب از نگاه فرد محور ادامه داد: لازم است همه ما تلاش کنیم قوای محرکه ای برای گسترش فعالیّت های قرآنی باشیم و هر جا که عَلَمی برای توسعه فعالیّت های قرآنی بلند شده باشد به آن کمک کنیم.

وی با بیان این که رویکرد تبلیغات اسلامی استان، رویکردی برنامه محور بر مبنای تدوین برنامه های کارشناسانه است، اضافه کرد: لازم است همه ما در قالب چارچوب ها عمل کنیم و با توجه به پاسخگو نبودن اعتبارات دولتی به سمت جذب کمک های مردمی برای راه اندازی مجمع خیرین قرآنی استان حرکت کنیم.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار