نماینده مردم شهرستان های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از 17 میلیارد ریال تسهیلات بانک مسکن جهت پروژه 44 واحدی مسکن جوانان در شهر خورموج اختصاص یافته است.
کد خبر: ۸۹۷۳۴۲۷
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سید کمال‌ الدین شهریاری امروز در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان دشتی اظهار کرد: پروژه ۴۴ واحدی مسکن جوانان در شهر خورموج شهرستان دشتی مدّتی بود که به علّت عدم پرداخت تسهیلات توسط بانک مسکن به این پروژه، بلاتکلیف مانده بود.

وی افزود: برآورد ساخت هر واحد از این پروژه بنیاد مسکن در این شهر حدود 900 میلیون ریال بوده که هر متقاضی سهم آورده خود را به میزان 500 میلیون ریال متقبل شده و 400 میلیون ریال باقیمانده را بانک مسکن در قالب تسهیلات به متقاضیان و بنیاد مسکن ارائه کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که بانک مسکن به دلیل کمبود اعتبار تاکنون تسهیلاتی به این پروژه اختصاص نداده بود، تصریح کرد: به دنبال درخواست مکرر متقاضیان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر و با پیگیری‌های انجام‌شده خوشبختانه قسط اول این تسهیلات به‌ حساب بنیاد‌ مسکن شهرستان دشتی واریز شده است.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس یادآور شد: کل اعتبار این پروژه 39 میلیارد و 600 میلیارد ریال است که 22 میلیارد ریال آن با سهم آورده متقاضیان و 17 میلیارد و 600 میلیون ریال با تسهیلات بانک مسکن تأمین اعتبار می شود.

شهریاری تأکید کرد: هر چند که با تأخیر به وجود آمده در ارائه تسهیلات توسط بانک مسکن، این پروژه با تأخیر مواجه شده است امّا امیدواریم با تسریع بنیاد مسکن این شهرستان و تکمیل سهم آورده توسط متقاضیان، این واحدهای مسکونی تا قبل از تیر ماه 97 به متقاضیان تحویل شود.

انتهای خبر/

ارسال نظرات