معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: 15 درصد اعتبارات امسال این وزارتخانه به حوزه آموزش اختصاص پیدا می‌کند.
کد خبر: ۸۹۷۳۴۰۴
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، محمدباقر اردشیر لاریجانی در بازدید از دانشکده داروسازی، بیمارستان کمالی و کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام علی(ع) کرج اظهار کرد: خوشبختانه کمیت و کیفیت خدمات رسانی بیمارستان‌های کرج در طول سال‌های اخیر به میزان قابل توجهی افزایش داشته است.

بیمارستان جامع زنان در کرج راه اندازی می‌شود

وی ادامه داد: بدون شک با افزایش مجموعه‌های درمانی و آموزشی شاهد توسعه بیش از پیش بخش سلامت خواهیم بود.

لاریجانی در ادامه با تاکید بر ضرورت تقویت مراکز آموزشی در البرز گفت: تقویت مراکز آموزشی در البرز در دستور کار وزارت بهداشت قرار گرفته است و امید است با تخصیص اعتبار مناسب این امر به خوبی محقق شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: در شرایط فعلی بخش آموزش پزشکی جهت گیری خوب و مطلوبی را پیش گرفته و این بخش در مرزهای دانش حرکت می‌کند اما نباید به این وضع قانع بود و باید تلاش بیشتری صورت بگیرد.

لاریجانی با تاکید بر جهت گیری مناسب آموزشی افزود: بدون شک جهت گیری در حوزه آموزش پزشکی باید هدفمند به دانشگاه‌های نسل جدید برسد تا کشور مرجع حوزه علمی در حیطه پزشکی شود.

وی با اشاره به بودجه امسال وزرات بهداشت در حوزه آموزش توضیح داد: امسال 15 درصد بودجه وزارت بهداشت به بخش آموزش تخصیص می‌یابد.

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور باید ماموریت گرا شده و هدفی خاص را دنبال کنند تا بسترهای علمی و بین رشته‌ای در این حوزه به سرعت بیشتری ایجاد شود.

معاون آموزشی وزارت بهداشت در بخش دیگری از صحبت‌های خود به راه اندازی بیمارستان جامع زنان در کرج اشاره کرد و توضیح داد: این بیمارستان در ماه‌های آینده افتتاح خواهد شد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به جایگاه پزشکی ایران در منطقه گفت: وضعیت پزشکی ایران در منطقه خوب است و پزشکان ایرانی حرف‌های جدی برای گفتن دارند.

این مسئول با اشاره به مشخص شدن اعتبارات دانشگاه‌های علوم پزشکی اظهار کرد: اعتبار بخشی دانشگاه‌های علوم پزشکی صورت گرفته و نتایج این امر طی ماه جاری اعلام می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها