سرپرست هلال احمر شهرستان فردیس با بیان اینکه ۴ کانون خانه هلال در مشکین دشت و فردیس افتتاح شده است، گفت: متاسفانه انبار موجود هلال احمر در شهرستان فردیس پاسخگوی جمعیت ۵۰۰ هزار نفری این شهرستان نیست.
کد خبر: ۸۹۷۳۴۰۳
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، محجوبه نامجو سرپرست هلال احمر شهرستان فردیس با اشاره به اینکه هلال احمر واحدهای گوناگونی دارد، اظهار داشت: هدف از جذب افراد در  جمعیت هلال احمر افزایش خودامدادی است.

انبار هلال احمر فردیس پاسخگوی جمعیت آن نیست

سرپرست هلال احمر شهرستان فردیس با بیان اینکه جمعیت هلال احمر شهرستان فردیس هزار و صد عضو دارد، افزود: اعضای جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان فردیس 500 نفر است.

وی با اشاره به اینکه پرسنل اداری جمعیت هلال احمر شهرستان فردیس 10 نفر است، عنوان کرد: در شهرستان فردیس از نظر پتانسیل داوطلبان مشکلی وجود ندارد و این شهرستان در سطح کشور برتربوده، اما در مسائل زیرساختی ضعف‌هایی وجود دارد و ساختمان هلال احمر شهرستان فردیس استیجاری است.

نامجو با بیان اینکه 4 کانون خانه هلال در  بخش مشکین دشت شهرستان  فردیس افتتاح شده است، اضافه کرد: متاسفانه انبار موجود هلال احمر در شهرستان فردیس پاسخگوی جمعیت 500 هزار نفری  این شهرستان نیست.

وی با اشاره به اینکه واکسن هپاتیت و مننژیت شهرستان فردیس به سبب عدم مکان نگهداری به شهر کرج منتقل شده است، اظهار داشت: باید مجمع خیرین داوطلبان شهرستان فردیس برای جذب امکانات راه‌اندازی شود.

نامجو با بیان اینکه برای دریافت دفترچه امدادی به منظور دریافت آمار خانوار شهری و روستایی شهرستان اقدام شده است، افزود: شهرداری در منطقه مشکین دشت سوله ای در اختیار هلال احمر قرار داده که تجهیز شده است و یک سوله هم در فردیس داریم که هنوز تجهیز نشده است.

وی با اشاره به اجرای طرح دادرس یا دانش‌آموز یار، گفت: این طرح در مدارس شهرستان اجرایی شده و دانش‌آموزان آمادگی لازم برای مواجهه با حوادث را دارند.

سرپرست هلال احمر شهرستان فردیس با اشاره به جمع‌آوری کمک شهرستان در حادثه زلزله کرمانشاه، عنوان کرد: در سطح شهرستان 15 ایستگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی با 70 عضو داوطلب برپا شد.

وی با بیان اینکه فردیس ظرفیت های خوبی در حوزه های مختلف جمعیت هلال احمر دارد، ادامه داد: در زلزله استان کرمانشاه از استان البرز تیم واکنش سریع به استعداد 60 نفر عضو به مدت یک ماه به مناطق زلزله زده اعزام شدند.

ارسال نظرات