خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه دشمن به این نتیجه رسیده تا زمانی که مردم پشت ولایت ایستاده اند نظام آسیب نخواهد دید، گفت: دشمن نقشه جدیدی کشیده تا بین نظام و مردم فاصله ایجاد کند.
کد خبر: ۸۹۷۳۳۷۵
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳

نقشه جدید دشمن ایجاد فاصله بین نظام و مردم استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام علی دشتکی در ستاد ساماندهی شئون فرهنگی استان همدان با بیان اینکه انقلاب اسلامی یکی از محورهای اساسی نگاه ملت ها است، بین داشت: در واقع عصاره فضایل بشری که در ماموریت و رسالت انبیا بوده برای مردم به ارمغان آورده شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی منافع طاغوت و استکبار را به خطر انداخته است، گفت: استکبار دست به هر کاری از کشتن و افترا و تهمت و خونریزی و ویرانگری می زند تا به منافع خود برسد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه دشمن جان خود را در مواجهه با جبهه حق و باطل در خطر می بیند، افزود: در این شرایط دشمن از هر حیله و نیرنگی استفاده می کند که وقایع اخیر این مسئله را ثابت کرد.

وی با بیان اینکه این موارد که نحوه برخورد نظام توحیدی و عترت طاهرین و پیامبر با بحث های این چنینی چگونه بوده است را باید برای جامعه تبیین کرد، گفت: ملت ایران اسلامی در برابر هر نقشه دشمن ایستادگی خواهد کرد.

دشتکی با بیان اینکه دشمن به این نتیجه رسیده تا زمانی که مردم پشت ولایت ایستاده اند نظام آسیب نخواهد دید، گفت:  دشمن نقشه جدیدی کشیده تا بین نظام و مردم فاصله ایجاد کند و این سیاست جدایی ملت از نظام را توسط خود مردم و به ویژه مسئولان رده بالا اجرا می کند.

وی با بیان اینکه اگر دو مسئول از ناکارامدی نظام سخن بگویند در واقع نقشه دشمن را پیاده کرده اند، گفت: متاسفانه هر چه مقام معظم رهبری نهیب می زنند که انشقاق نداشته باشید کسی توجه نمی کند و طبیعی است که دشمن نیزحسن استفاده را از موقعیت خواهد داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با تاکید براینکه باید ایجاد بصیرت و تبیین فلسفه انقلاب در دستور کار باشد، گفت: رویکرد اصلی ستاد ساماندهی شئون فرهنگی این امر است.

وی با بیان اینکه کارامدی نظام در سایه ولایت ممکن است، گفت: دهه فجر امسال باید برنامه ها مردمی برگزار شود و کانون مداحان، هیئات مذهبی، موسسات قرآنی رویکردهای مدنظر را اجرایی خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات