خبرهای داغ:
نماینده برخوار گفت: با توجه به مشکلات عدیده ای که خانواده های معلولان در شهرستان دارند و طی مسافت طولانی برای بهره مندی از خدمات این مراکز توانبخشی؛ لازم و ضروری است همچون شهرهای زرین شهر و کاشان و اصفهان؛ خیران به کمک دولت بیایند و مرکزی را برای توانبخشی معلولان شهرستان فراهم کنند.
کد خبر: ۸۹۷۳۳۷۲
|
۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، جلسه امروز خانه ملت شهر دولت آباد با حضور جمعی از فعالان فرهنگی و مسئولان شهرستان و مسئولان اداره ثبت و اسناد، شهرداری دولت آباد، اداره آموزش و پرورش، بنیاد مسکن و اداره بهزیستی در دفتر نماینده مردم برخوار برگزار شد.

طرح سوالات گوناگون توسط جمع حاضر و بحث و تبادل نظر در ابتدای این جلسه انجام و در ادامه مقرر شد آموزش و پرورش شهرستان برخوار نسبت به شناسایی فضاهای آموزشی که ظرفیت و استعداد تغییر کاربری به فضای تجاری را دارند، اقدام و ضمن اولویت بندی مکان های شناسایی شده در خصوص تغییر کاربری آن با سازمان مسکن و شهرسازی پیگیری های لازم صورت پذیرد.

نماینده مردم برخوار در مجلس شورای اسلامی در این جلسه، اظهار کرد: در شرایط فعلی دولت و کمبود اعتبار برای بازسازی مدارس و فضاهای آموزشی؛ می توان در ازای ارزش افزوده این مکان های تجاری؛ نسبت به بهسازی و نوسازی مدارس شهر دولت آباد اقدام کرد.

حسینعلی حاجی دلیگانی با توجه به ارائه آمار معلولان شهرستان توسط خانم شجاعی رئیس اداره بهزیستی برخوار و تاکید بر راه اندازی مرکز نگهداری معلولان، عنوان کرد: با توجه به مشکلات عدیده ای که خانواده های معلولان در شهرستان دارند و طی مسافت طولانی برای بهره مندی از خدمات این مراکز توانبخشی؛ لازم و ضروری است همچون شهرهای زرین شهر و کاشان و اصفهان؛ خیران به کمک دولت بیایند و مرکزی را برای توانبخشی معلولان شهرستان فراهم کنند.

وی ضمن اشاره به اقدامات خیریه نذر اشتغال امام حسین (ع) شهر اصفهان، خاطر نشان کرد: با وجود خیران بسیار در شهرستان برخوار و لزوم اشتغال زایی برای خانواده های بی سرپرست و یا از کار افتاده؛ لازم است با همت مسئولان شهرستان نسبت به راه اندازی خیریه نذر اشتغال در شهرستان برخوار اقدام شود.

حاجی دلیگانی با بیان این که همه موارد مصوب جلسه قبل خانه ملت در شهر دولت آباد انجام شده است، افزود: وضعیت نامناسب روشنایی خیابان ها و محله های مختلف شهر دولت آباد در جلسه قبلی خانه ملت مطرح و مقرر شده بود اسکندری رئیس اداره برق شهرستان این موارد را بازدید و برای رفع مشکل اقدام کند که صورت گرفته است.

این مسئول ادامه داد: در جلسه قبل پرداخت نشدن سهم شهرداری از تجمیع عوارض برق مطرح و مقرر شد در خصوص سهم شهرداری از تجمیع عوارض مکاتبه شود و جزئیات توسط شهرداری برای اداره برق و دفتر نماینده ارسال شود که این مورد نیز محقق شده است.

نماینده مردم برخوار در مجلس به قطعی مکرر آب و پایین بودن کیفیت آب با توجه به تغییر رنگ آن و وجود املاح که در جلسه قبل به آن اشاره شده بود، پرداخت و گفت از طریق دفتر نماینده با مدیرعامل آب در خصوص ایستگاه شیرخانه مکاتبه شد و علت و وچود املاح در برخوار میانی، شاپورآباد و محسن آباد بررسی شد.

حاجی دلیگانی عنوان کرد: در جلسه قبل خانه ملت درخواست برای برگزاری جلسه ای مشترک بین منتخبین جدید شورای شهر دولت آباد و شورای قبلی به منظور تبادل اطلاعات و بررسی مشکلات شهر مطرح و مقرر شده بود محمد کمالی رئیس شورای سابق دولت آباد در اولین فرصت اعضای شورای اسلامی جدید را برای جلسه دعوت کند که این جلسه نیز برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها